Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '21

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Berbere gidiş gelişim

Berbere gidiş gelişimin düşündürdükleri.

Değerli arkadaşlar geçenlerde saçım uzamış ve berbere gitmiştim. Üç dört aya yakın dışarı çıkmadığım için kendimi bir tuhaf hissettim. Neden çıkmadım. Şeker ve tansiyon var birde görme engelli olduğum için izinsiz dokunuşlar endişelerimi arttırıyor. E Valilikte idari izin verince dışarı çıkmadım. Dışarıda kalabalık berbere geldim önce tabii sıra bekledim. Sonra saç sakal maskeden sonra geri döndüm. E Çarşambadan beride farklı bir sıkıntım yok. Sadece kel kafam biraz üşüyor.

Bu gün haberlerde Adana da çadırda yaşayan çocukları Adana Polisi tıraş etmiş tebrik ediyorum. Düşüncem şu özel eğitim yâda sosyal hizmetler okuyan birçok öğrenci var. Onlar bu ve benzeri hizmetleri ücretli verseler hem para kazanır hem de saha deneyimi olur. Yahu geleceksin benim saçımı sıfıra tutacaksın öyle farklı bir şey değil zaten makine ve gerekli araçlar var. Paranı alacaksın bizde senden memnun kalırsak sen işe girerken referansın biz oluruz.

Hasta ve engelli bakımı yapan aylık çalışanlar var.

Bize palyatif günlük bakımlar lazım zaten bazıları bakım ödeneğinden faydalandığı için Sağlık Bakanlığından yâda Sosyal Hizmetlerden destek alabiliyor. Rahmetli Mahmut Esat Coşan hocam Avustralya’da belediyenin evlere gidip yaşlıların ayak parmak tırnaklarını kestiklerini anlatmıştı. Sermayem olsa günlük ve evde bakım hizmetleriyle ilgili şirket kurardım.

Yaz döneminde engelli bakım firmasını aramıştım. Adam gelecek bir günlüğüne yüz elli lira alacak biz parayı sokaktan topluyoruz ya yuh neyse bakalım biz yazalım da belki birilerinin kulağına kar suyu kaçar. Salih Arıkan, Tel:0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..