Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Berduş

Berduş
 

Gece sonrası ağlatan yağmur,

Damla damla göz yaşıma karışır gibi gözlerimden süzülüyorken,

Son bir kez daha sana sarılmalıydım.

Biliyordum sonsuza kadar hiç olacaktık,

Sen gidecektin ve ben seni unutacaktım.

Son kez bakmak istemiştim gözlerine,

Gözlerim gözlerinin içine baktı,

Sende ağlamışsın,

Gözlerin kan canağı,

Gitme desem gider miydin yine?

Yok mesafeler girmesin aramıza.

Sevgilim sen gidersen ne olur bana düşündün mü?

Cehennem olur yer yüzü bana,

Biz kendi cennetimizin meyveleriydik,

Ne oldu birer birer çürümeye durduk,

Ne oldu bize solduk,sararıp yok olduk...

 
Toplam blog
: 40
: 729
Kayıt tarihi
: 02.12.11
 
 

İçten, samimiyet abidesi, dobra, pratik fikirli :) ..