Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '08

 
Kategori
Futbol
 

Bereket Semih' ten, gol Alex' ten

Bereket Semih' ten, gol Alex' ten
 

Kasımpaşa spor maçı başladı.

Aklıma hemen seneler önce gittiğim bir maç geldi. Oğuzlu, Aykutlu, Rıdvanlı, Şenollu Fenerbahçe Atatürk stadında Altay ile hazırlık maçı yapıyor. O zaman da küçük yaşlardayım. Yanımda babam seyrediyoruz maçı. Babam bana sahada olup biteni anlatmaya çalışıyo diye. Futbolcuları tanıtıyor. O sırada bir şok . Altay golü atmaz mı.??? Kasımpaşaspor ile oynarken de acaba Kasımpaşaspor bize daha ilk dakikalardan gol atacak mı diye düşündüm. Şimdi çeker şutu birisi ve gol. Al başına belayı.

Fenerbahçe maça azcık hızlı başladı ve daha sonra durgunluk dönemi başladı. ‘’Azcık’’ diyorum çünkü devid ile gol kaçırdı sonra yattı. Dakikalar eriyor. Bu Kasımpaşa galatasarayı 1-0 mağlup etti. Bunlar ekstra maçlar. Kaybetme puan. Kötülerden başlayayım. Wederson Türk statüsünde olduğu için fenerde oynuyor. İyi , hoş güzel de…. Fenere zarar veriyor , hiçbir şey oynamıyor. Oyunun sıkıştığı anlarda topu rakibe veriyor. Kalende gol posizyonu görüyorsun. Selçuk çok top kaybetti. Dalıyor o sahada. İki kişi kötüydü sadece. Ama ama ama biz de bir adam var alex. Bunu alan yaşadı ve şampiyon oldu. Zaten iki sene daha bizde. Tam oyun sıkıştı derken alexin ortaya çıkması gereken zamandı dedim aklımdan ve alex çıktı. Aslında YİNE kendinden daha önce söz ettirebilirdi.Alex kezmana pas verdi. Kezman atsaydı alexin pası konuşalacaktı ve olması gereken de buydu. Bir de Semih girdiğinde fenere bereket girdi.

Ewet belli oldu. Semih var hareket var. Semih girince bir şey oluyor bu takıma. Sempatikliğinden olabilir. Mesela bazı futbolcular girer oyuna takımın dikkatini çekmez. Oyun düz devam ederler. Bazıları da girer hem taraftarı hem kendi arkadaşlarını harekete geçirir.

Fenerbahçe haffa Beşiktaşı bir aksilik olmazsa yenecek. ÜNVANINI devam ettirecek. 17 şampiyonluktan sonra 18. kazanılacaktır.

Bu ligte normal olan fenerin şampiyonluğudur. Eğer fener lider olamıyorsa bu fenerin az bir performans gösterdiği içindir.

Taraftar kültürü fenerde çok gelişmiş. Hakem ters karar verdiği zaman yuhluyorlar sadece. Oraya buraya taş atıp küfür etmiyorlar.

Marco’dan azıcık söz etmek istiyorum. İlk yarıda aynı Konya maçında olduğu gibi tutuktu. İkinci yarı başladığında açıldı. Marco’nun oyuna ilk dakikalarda daha çok konsantre olması gerekir.

Ben avrupa maçlarından önce gördüğüm rüyalar genelde olumlu olur. Lig maçlarından önce ise gördüğümde sıkıntı oluyor bazen. Daha önce sıkıntı vardı ve Bursa’ya kaybettik. Dün de yemek yiyiyordum. Yemek genelde sıkıntıya işaret oluyor. Kasımpaşa maçı iyi geçti. Haftaya bir kaza mı olacak?. O şimdiden belli olmaz bir gün önceden belli olur. Haftaya bir şey olmuyacak. Allah ne sıkıntısı bu ? Haaaa buldum. Haftaya yenecez ya. Empati yapıyorum . Beşiktaşlıların yerine geçiyorum.

MARDİNLİ ERGİN

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..