Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

13 Mart '14

 
Kategori
Güncel
 

Berkin Elvan'la biz nar gibiyiz (!)

Berkin Elvan'la biz nar gibiyiz (!)
 

Melekler yüreğinizden öpsün...


Bir şey biliyorum !!!

Hepimiz ''nar'' gibiyiz...

Bir tane ama bin tane...

Yani benim ülkemin - bizim ülkemizin, Türkiye'mizin insanlarıyız hepimiz...

Bazen bize bir şeyler oluyor ve biz aynı topraklarda farklı türküler söylemeye çalışıyoruz... Olması gereken de aslında bu ama maalesef bu farklı seslenişler birilerinin de işine yarıyor...

Gözlemim şu Kİ ; öyle şaşırtıcı, öyle inanılmaz şeyler yaşıyor ve duyuyoruz ki bunların sonucunda da toplum olarak bir depresyon halindeyiz... Tabii ki de Allah sonumuzu hayır etsin ...

Ben ''bizi'' seviyorum...

İçimde bir yerlerde bir ses, sizlerin de ''bizi'' sevdiğinizi söylüyor...

Her ne olursa olsun, her kim olursa olsun, ben kendi adıma; adını, sanını, rengini, ırkını, dinini, mezhebini bilmediğim, ama hayatını her türlü şiddetle kaybeden bütün çocuklarımıza Allah'tan rahmet diliyorum...

Acı ama gerçek bunlar bizim sınavımız...

***

Aptallara göre insanlar; ırk, cinsiyet, milliyet, yaş, statü, renk, din ve dil başta olmak üzere 8’den fazla kategoriye ayrılırlar... Halbuki olay bu kadar komplike değildir... İnsanlar sadece 2’ ye ayrılırlar: İyi insanlar ve kötü insanlar.

Albert Einstein

İyi insanların çoğalması dileğiyle melekler yüreğinizden öpsün...  

 

Sabiha Rana 

 

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..