Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '14

 
Kategori
Güncel
 

Berkin'in cenaze töreni ve Leman Sam'dan "Ağıt" Şarkısı...

Gezi Olaylarının son şehidi Berkin Elvan’ın cenaze törenini izliyorum gözlerim nemli…

İzlediğim kanalda, bir yandan da Melih Coşkun’un “Oğula Sesleniş” isimli dizelerinin, “Ağıt” ismiyle şarkılaştırılmış halini Leman Sam seslendiriyor.

Bir yandan şarkının sözleri, bir yandan televizyon kanalından akan yüzbinler, hüznüme hüzün katıyor ve gözlerimdeki nem damlalar halinde kendiliğinden dökülmeye başlıyor.

Bu ruh haliyle bu güne özel Ağıt Şarkısının sözlerini sizlerle paylaşmak istiyorum.

Ne oldu çocuk sana

yok olup gittin birden

nasıl kıydılar sana

ne zor büyüttüm seni ben

Ninni çocuk uyu çocuk

Ölüm yalan dön gel çocuk

Zincirlerde çiçek açmış

ellerinin yarası

sevgisiz kefensiz kaldın

soğuktur şimdi orası

Ninni çocuk uyu çocuk

ölüm yalan dön gel çocuk

En kolay katlanılan

başkasının acısı

ben anayım ağzımdaki

tükürdüğüm kan tadı

Ninni çocuk uyu çocuk

ölüm yalan dön gel çocuk…

Giden gitti…

Berkinler bir daha geri döner mi?

Berkin’in ölümü üzerinden rant sağlamaya çalışanlara sormak gerekiyor, 270 günden beri nerelerdeydiniz?

Mısırdaki kız çocuğuna ağlayanlar, Berkin için niye bir çift söz söylemezler?

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..