Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

Berlin' e içgüveysi damat geliyor, hem de blogtan

Berlin' e içgüveysi damat geliyor, hem de blogtan
 

Bizim ortakla (Solohan) haftalık mutat görüşmemizi yaparken zil çaldı ve ev sahibem Bayan Sauter teşrif etti. Messengerdaki Solo’ya “bi dakka” dedim ve haşmetli ve de kudretli misafirimi içeri buyur ettim. Bilgisayar masasının yanındaki koltuğa kuruluverdi hemen. Bir sigara tuttum ve kibarca yaktım. Gittim mutfakta bir şişe Bordo açarak temiz bir kadeh eşliğinde önündeki sehpaya koydum.

Lütfeder gibi bir “ Danke schönn” dedi bana.

Ben mutfaktayken gözü bilgisayarıma takılmış. “Kim bu yakışıklı?” deyince şaşırdım tabii. “Hangi yakışıklı?” diye sorunca parmağını Solo’nun ekrandaki suratına yapıştırarak “İşte bu” dedi.

Veeeeee büyük aşk işte böyle başladı sevgili blogdaşlarım ve de değerli Milliyet com tr üyeleri.

Soruyorum şimdi size…” Arkadaş arkadaşın neyidir?” Lütfen cevap verin, neyidir? Şeyidir tabii, yardımcısıdır, kankasıdır, yoldaşıdır, efendime söyliiim sırdaşıdır.

Yaklaşık bir aydan beri Messenger şeyinden görüşüyorlar işte. Hem de kameralı. Tercümanlıklarını da ben yapıyorum. Ev sahibem her akşam bende. Benim için yorucu oluyor ama Solo’nun istikbali söz konusu.

Solo’nun durumu malum. Aylardır “ Abi ben Berlin’e gelmek istiyorum” der durur. Çocuk haklı. Ev sahiplerinden(kira istiyorlar diye), valideden, işsizlikten bunalmış. Niyeti benim gibi gurbetçi olmak ama kolay değil ki bu işler. Ya evleneceksin bir Alman hatunla, ya da “kan davam var” deyip iltica talebinde bulunacaksın.

Açıkça söyleyeyim, ev sahibem Bayan Sauter bir Madonna değil ve 62 yaşında ama Allah sizi inandırsın 60 gösteriyor. Daha da önemlisi, tam 52 tane kiracısı var ve kimsesi yok.

Uzun lafın kısası… Taraflar ruhen ve de maddeten anlaşmış durumdalar. Benim görevim 1 Eylül’de, Gelin Hanım’ı İstanbul’a sağ salim ulaştırmaktan ibaret. Nikâh işlemleri Solo’ya ait, ben karışmam.

Ve inanın bu işten hiçbir çıkarım yok! Ev sahibem Bayan Sauter bu iş olursa tam iki sene kira ödememi istemiyor ama Damat Bey’in itirazı var. “Altı ay ödemesin yeter, taş atıp da kolu mu yoruldu” diyor(Bir de arkadaş olacak).

Şeytan diyor boz şu işi, ev sahibenle sen evlen. Solohan da avucunu yalasın.(Bakın yine sinirlendim şimdi). Ben şimdi bu köşeden blog camiamızın büyüklerine ve akil insanlarına sesleniyorum… Lütfen şu Solo’yu akıllı olmaya davet edin. Hiç acımam; başına konan bu devlet kuşunu sapanımla fururum.

Vallahi de fururum, billahi de fururum!

Aklını başına devşirsin, o kadar!

Resim: Gelin Hanım’a aittir.

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..