Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '07

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Berlin kutbunda bir yıldız doğdu!

Berlin kutbunda bir yıldız doğdu!
 

Doğum Tarihi: 5.12.2006 Yay burcu

Ana adı: Cosma

Baba adı: Lars

Doğum yeri: Berlin-Almanya

Adı: KNUT


Annesi hayatının uzun senelerini, DDR(eski doğu Almanya) Sirklerinde tutsak olarak geçirmiş, Kanada doğumlu. Bilim adamları doğa evinden koparılmış tutsak anaların yavrularını, (sadece kendilerinin bildikleri bir sebepten?) terk etmelerinin normal bir davranış olarak görüyorlar! Kartopu (ona bu adı ben verdim) analarının onları terk etmesine dayanamamış, KNUT ikiz kardeşini, dünyaya geldiklerinden 4 gün sonra kaybetmiş! Bazı hayvan severler!” KNUT’u öldürelim, olsun bitsin, insan elinde, doğal ortamda büyümeyen AYI dan ne hayır gelir demişler.” Bunu duyan KNUT başlamış yaşam mücadelesi vermeye.

“ Ana sütü ve kucağı olmasa da, bazıları beni yok etmek istese de ben hayatta kalmak istiyorum. Şimdilik bir bakıcım var didişmek için, bana avlanmayı öğretemiyor! Olsun mamalarım kantinden geliyor zaten. Beni ziyarete gelenlerin ardı arkası kesilmiyor. Minimini minnacık olmama rağmen, sayemde Berlin hayvanat bahçesinin hisse senetlerinin, borsada değeri arttı, kasalarını doldurmakla meşguller! Di caprio’yu solladım kapak resmi konusunda. En ciddi gazeteler, sayfalar ayırıyorlar benim için. Doğduğum günden beri, manşetten gündemden düşmedim! Ben çok küçüğüm belki aklım ermez, buzlar ülkesinde doğmadığım için beni ölüme mahkûm etmek isteyenlere soruyorum: Vahşi hayvanlar hapishanesin de, hangi tür doğal ortamında yaşıyor? Ya bizleri yakalayıp, yakalayıp kafeslere tıkmayın, ya da hapiste doğduk diye gırtlağımıza sarılmayın! İnsanoğlunu anlamak zor olacak. Bu az tüylü tür, ne istediğini biliyor mu? Mesela ben biliyorum! Lokma, lokma doğranmış balık, şimdilik o lezzetli şeyden birazcık veriyor, manevi babam!

Ayıcık deyip geçmeyin, hanginiz doğduğunuz, seçtiğiniz vatana benim kadar hizmet verebildiniz? Şu kısacık zamanda! Topum, battaniyem olsa da, yalnızlık çekmiyor değilim!

Gazeteciler büyüdüğümde ne olacağımı soruyorlar. Ben büyüdüğümde, dünyanın tüm hapishanelerini dolaşıp; yaşam alanlarımıza sahip çıkalım, insanoğluna bilmek istemediklerini öğretelim, ciddi müzakerelere pançak atalım organize olalım, ne kadar istese de iki ayaklı tür ayı olamaz, ayı olmak bir ayrıcalıktır. İnsan olmakta! Diyerekten kardeşlerimi uyaracağım!

Ben büyüdüğümde: “İnsanca” öğrenip yakamızdan nasıl düşebilecekleri konusunda, insanlara yardımcı olacağım. Onların bana, bizlere ihtiyaçları var!

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..