Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '17

 
Kategori
Anılar
 

Beş Bin Lirayla Kaç İskender Yenir?

Beş Bin Lirayla Kaç İskender Yenir?
 

Çalıştığım dairede şefti.

Atatürkçü Düşünce Derneği başkanıydı. Bu nedenle epey yakınlaştık.

Bir gün odama geldi; 'ben emekli olacağım' dedi. Emeklilik için daha gençti.

İlerki aylardan birinde genel seçimler vardı.

CHP'den milletvekili adayı olacağım dedi.

Senin üniversiteye gidecek iki çocuğun var, seçilme şansın sıfır, masrafa değmez dedim.

İdeal gibi bir söz etti.

Bana her kargo gelişinde fiyatını sorar, onunla üç iskender yenir, beş iskender yenir derdi.

Emekli oldu, aday listeleri kesinleşti. 2. sırada milletvekili adayı olmuştu.

Adaylardan beş bin lira para alınıyordu. Demek ki beş bin lirayı ödemiş.

Bir gün müdür odasında bayan müdür vekili ile oturuyoruz. Kapıdan girdi.

Hayırlı olsun dedik. Sohbet devam ederken masada duran hesap makinesini aldım.

Kendisine, ' beşbin lirayla kaç iskender yenir? diye sordum.

Bir taraftan da makine ile hesap yapıyordum. Sonuç: 250 iskender.

Yapılan genel seçimlerde CHP hiç vekil çıkaramadı.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..