Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Beş gün

Beş gün
 

Beş gün biçtim hislerime senden vazgeçmeleri için,

Birinci günde dokunmanı unutmasını istedim tenimin,

Tüm gün hiç sesini çıkarmadı, isyanda etmedi

Söz dinledi tenim, akşam olupta eve geldiğimde

Yalnızlığımda haykırdı yüzüme dokunuşunu

Tenime söz geçiremedim zaman verdim.


İkinci günde bakışlarını unutmasını istedim gözlerimden,

O gün tüm renkleri görmeye çabaladı gözlerim,

Başka başka suratlar kazıdı aklıma kirpiklerim,

Farklı bakmayı denediler ama gözpınarlarımda birikti özlem

Gözlerime de söz geçiremedim seni özlediler.


Üçünçü günde yüreğime başkasını sevmesini söyledim,

Karşılaştıklarımı ruhumda süzüp eledi yürek

Hepsi geçip gitti içimden, süzgeç üstünde kalan olmadı

Bakıp kaldı yürek düşenlere ve sonra içindekine

Boşa uğraşma farklı biri olmaz dedi yüzüme


Dördüncü gün aklıma söz geçirmeyi denedim,

Olmazları istemekte direnme, boşa çabalar sarf etme

Zekanı kullanıp şenlendir ruhumu, yeni anılar biriktir zihnimde

Dediklerimi hiç duymadı ve seni büyüttü içinde

O, dedi başkasını sokmadı zihnime.


Şimdi beşinci gündeyiz,

Söz geçiremediğim tenim,

Seni özleyen gözlerim,

Farklı biri olmaz diyen yüreğim

Sen dışında başkasına yer vermeyen aklımla.

Bugün delirmeden bitse, sabah olacak her nasılsa,

Bundan sonra ki günler ben ve bana karşı bedenimle

Nasıl geçecek hayat ben onun derdindeyim.


Ne kadar süre vermeli ruha ve bedene,

Akıl kabul etmiyorsa olmazı bunun oluru ne?

Biliyorsan sen söyle altıncı günümde …

Ki bende yedinci güne çıkabileyim selametle

 
Toplam blog
: 73
: 486
Kayıt tarihi
: 31.03.07
 
 

İktisat fakültesi mezunuyum, bankacıyım, çocukları severim...