Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '18

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Beş Litre Su

Beş Litre Su
 

Salih ARIKAN


Biz iki engelli birlikte yaşıyoruz. Ben görmüyorum arkadaşım ortapetik engelli. Marketler erişilebilir olmadığı için bazen sanal marketlerden alış veriş yapıyoruz. Ne güzel ürünler ayağımıza kadar geliyor. Yalnız firmalar çok özensiz deterjanlar gıdalar tümünü biri birine karıştırıyorlar. Bazı ürünlerin paketleri yırtılmış. Neyse farklı firmaları da deneyebiliriz.

Beni üzen olay şu. Biz damacana su değil de beş litre su kullanıyoruz.  Firma beş litre suyu sınırlandırıyor. Dört adetten fazla beş litre su getirmiyor. Biz de durumumuzu anlattık. Hatta çağrı merkezine de bildirdik. Ama geri bile dönmediler. Üç beş firmadan dört adetten fazla beş litre su almak istedik. Ne yazık ki sorunu aşamadık. Maalesef yine eski usulden gidiyoruz gelen giden arkadaşlarla sorunu çözüyoruz. E-ticaret hayatımızı kolaylaştırdı ama insanlığımıza ahlakımıza katkılar sunamadı.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..