Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '10

 
Kategori
Deneme
 

Beş Saat

Bazen küçücük bir beş saatin içine ne asırlar sığdırabiliyor insan. Hesapsız, öylece geliveren, tadı damağında kalan, fazlasını dilemeye çekindiğin, her saniyesi bir ömür kadar dolu ve anlamlı bir beş saat. "Anı yaşıyoruz"lara sığınmanın, içimizdeki çocuğun ellerine en arsız oyuncakları tutuşturmanın, sınırlarımızı bile isteye aşmanın gölgeleyemediği tertemiz bir beş saat. Lütfettiği huzurun içinden kendi celladını çıkarıveren, bıçağının kesmediği, kesse de acıtmadığı, acıtsa da kanatmadığı "zarif" bir anı oluveriyor o akşam. Sol mememin altında kıpır kıpır bir yüreğim varmış meğer. Ne güzel.

Bir başka akşamdayız şimdi. Bana geldiğin saatte gözlerim kısılıyor. Ellerimi bomboş hissediyorum ellerin yoksa avuçlarımda. Yaslanacaksın diye daha bir sıkı duruyorum otururken. O şarkı çalarken dans edemiyoruz ya, ürperiyorum. Gözlerini görmek için gökyüzüne bakıyorum. Kimse bana göz kırpmıyor artık biliyor musun? "Bunu daha önce yaptın mı?" diye acemi bir güzellikte sorular sormuyor. Kimsenin çantasına göz kulak olmuyorum. Ve o kadar çok konuşmuyorum.

Ne güzel bir veda idi bizimkisi. Ayrılmak ama kopamamak. Sadece ulaşılmazlığın güzelliğini sürdüm o masum yüzüne. Bir "beş saat" serin suların ferahlığına kaptırdık kendimizi işte. Artık kirli, kalabalık şehrin güvenli kıyısındayız. O kadar güzel bir yemeği yedikten sonra, eskisi gibi yarım karın , atıştırmalarla geçiştireceğiz öğünlerimizi. Senin olmadığın "boş" masalarda tuzu, biberi olmadan, ağzımda büyüyen lokmalarla avunacağım yine. Senin için dileğim hep aynı kalacak;"Mutlu ol!"
 
Toplam blog
: 68
: 644
Kayıt tarihi
: 17.11.08
 
 

1964 İstanbul doğumluyum. Bekarım. Çocuk hastalıkları uzmanıyım. Halkla İlişkiler ön lisans ve İk..