Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '11

 
Kategori
Mizah
 

Beş yıldızlı bir otelde bir Koca'nın başına gelenler !

Beş yıldızlı bir otelde bir Koca'nın başına gelenler !
 

Koca mı? Gonca mı?


Bu yaşanmış hikayeyi anlatmak için kahramanından izin aldım,-"peki,  yaz" dedi ;teşekkür ederek , değerli  okurlarım  ile  paylaşmak  istedim.

Kahramanımızın adı Sadık,  zamanın iyi futbolcularından, çapkınlıkları olmuş bayağı  ama  evlenince eşine ve biricik ve tek evladı olan kızına adı gibi sadık kalmış.

Yaz tatillerini beş yıldızlı bir otelde -hani o herşey dahil olanlardan- geçirmeye karar vermişler.

Güzel vakit geçirmişler, bir öğleden sonra Sadık "Saunaya gideceğim, beraber gidelim mi? " diye sormuş eşine, o da -sen git, benim canım istemiyor  demiş ve gonca gülünü saunaya yollamış.

Bizimki gayet mutlu bir şekilde saunaya girmiş,  uzanmış önce,  aradan az bir zaman geçmiş, iki afet Ukrayna ya da Rusya cıvarından (!) Kızlar üst bölümü çıkarmış uzanmışlar, Sadık şok bir zihin durumu içinde  bocalarken, eşi karar değiştirip saunaya gitmeye karar vermiş dını nı nııııın ,az sonra ........

Sadık'ın eşi saunaya girmesiyle çığlık atması bir olmuş.

Sadık yalvarmış,  yakarmış ama ne  çare!!! Eşi-" Ben senin bu sauna merakını anlamalıydım, neden bu kadınlar girince çıkmadın?" Diye  -haklı olarak-   sormuş. Sadık -yahu  Vallahi, Billahi tam çıkmak üzereydim sen geldin,ben ... " sus, hem  suçlu hem güçlü"   diyerek ,  küsmüş. Sadık ne yaptıysa olmamış, sonra zaman içinde herşey  düzelmiş düzelmesine de Sadık kadınların güzelliklerini hep hatırlamış !

Aslında hiç olmadık işler geliyor başımıza;

Gülüyoruz ağlanacak halimize !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..