Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '17

 
Kategori
Güncel
 

Beş Yüz Sekiz

Beş Yüz Sekiz
 

Şimdi diyeceksiniz ki  nedir bu beş yüz sekiz

Bende Tubitak’a sordum açılımını.

Aldığım cevap hayli ilginçti.

2016÷4=504

4 piskevüt de biz koyalım oldu mu sana Beş Yüz Sekiz

Bahçeli hesabı yani..

Bu rakam geçenlerde Ensar sapığına verilen cezanın toplamı ancak gün geçtikçe artan şiddet, taciz, cinsel istismar neden bu denli artışa geçti ve dinmek bilmiyor soruyorum sürekli kendime.. Bu sebeple bu soruları sizlerle de değerlendirmek istedim..

Meb vakıf ve dernekler tarafından kaçak açılan müfredata aykırı eğitim veren okulları görmezden mi geliyor?

Eğitimi vakıf, dernek, cemaat çatısına emanet ederek  nemalandırıyor mu?

Öğrenci yurtlarına gelen talepler olmasına rağmen yurt yapılmaması ve bu nedenle çocukların vakıf, dernek, cemaat ve diyanetin kuran kurslarına mecbur bırakılıyor mu?

Köy okulları kapatıldıktan sonra yoksul ailelerin çocukları kaçak derneklerin kaçak evlerine sığınmak zorunda bırakılıyorlar mı?

Merdiven altı dershaneler, etüt merkezleri, okul öncesi eğitim kurumları, kaçak medrese  tadında eğitim kurumları çığ gibi büyürken Meb müfredatı uygulanıyor mu?

Derslik sayısı 45.000’i bulan bu yapılanmalarda eğitim veren personelin yetersizliği, pedagojik formasyonlarının olmayışları, alakasız mesleklerden olmaları doğru mudur?

Şeyhlerin tarikat liderlerinin hurafe dolu kitapları, argo ve yozlaşmış bir üslupla yazılan bu eserlerin” yüz temel eser” sloganıyla bu kurumlarda dağıtılmasına müsaade ediliyor mu?

2005 te çıkan yasayla bu kaçak yapılanmanın önü açıldı. Üç aydan bir yıla hapis , bu sürede para cezasına çevrildiğinden  paçayı kurtaracaklardı. Bununla da kalsa yine iyi bu kaçak yeri açana ceza verilebilecek eğitim verene ise kimse bir şey sormayacak.

Dava açıldı  2009 yılında  Anayasa’ya aykırı kaçak tarikat kursları, bizzat Anayasa Mahkemesi’nin onayıyla serbest bırakıldı.

2013 yılında ise kaçak tarikat kursu açılması Anayasadan komple silindi.

Bu şartlar altında veli olarak eğitimi bizler denetleyecek, eğitime kendimizden başlayacağız. Ekrana çıkıp lanetliyorlar ya..

Gördüğünün yarısına inan duyduğunun hiç birine inanma.

Çocuklar öldürülmesin piskevüt de yiyebilsinler.

Haydi kalın sağlıcakla.

25.04.2016

 
Toplam blog
: 21
: 216
Kayıt tarihi
: 12.12.11
 
 

Eğitimci, Aşkadaşım ve Aşkolsun kitaplarının yazarı. ..