Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '10

 
Kategori
Blog
 

Beş yüz ve Mola!

Beş yüz ve Mola!
 

Beş yüz sayfa yazı yazmak kolay değildir arkadaşlar!

Roman olsa kolay!

Diyelim İpsiz Ahmet, Ağanın en küçük kızına aşık! Ağa da imansızın teki!

“Olmaaz! Allahın ipsizine kızımı vermem! Hem önünde dört kızım daha var! Bu gitmiş en küçüğüne sevdalanmış manyak!

Hani büyüğüne baksa neyse!”

Böyle bir konu olsa kolay! Bin sayfa yazarım!

Siyasetten tutun da anime-manga’ya kadar değişik kategorilerde yazmak her babayiğidin ve anayiğidin işi değil !

Ben yazarım!

Tabi ki bunda sizlerin de önemli bir payı var arkadaşlar. Yazılarım okunmasa yorumlarla desteklenmese kim yazar ?

Kesinlikle yazmam!

Milliyet blogda yazı yazmaya başlamadan önce sadece teklif metni hazırlardım. Edebi değeri olmayan türden yazılardı bunlar! Şimdi hazırladığım teklif mektuplarını bir görseniz şaşırırsınız! Hele hanımlara çok güzel teklif mektubu yazıyorum!

Şiir gibi oluyorlar!

“Ahmet Bey bayıldım teklifinize! Yapı ruhsatını alır almaz geliyorum görüşmeye! Ömrümün sonuna kadar saklayacağım mektubunuzu! Ne güzel, ne anlamlı bir teklif böyle!”

“Teklifimiz iki ay geçerlidir Saniye Hanım yalnız !! Malum enflasyon! Eskalasyon!”

“Anlaşırız canım!”

Şu ana kadar gelen giden yok ama hepsinden böyle sözler işitmek gurur veriyor insana!

Milliyet Blog sayesinde oldu bu!

Beş yüzüncü yazımı yazmanın derin hazzı içindeyim. Bugünden itibaren bir aylık bir süre yazmaya niyetim yok. Ama yorumlar yazarım. Kafamda bazı planlar var onlara yoğunlaşacağım.

Hepinize selamlar, sevgiler, saygılar.

Not: Beş bininci yorumu gönderene bir kitap hediye edecektim. Bu Derinmavi'ye nasip oldu. En yakın zamanda eline ulaşacaktır.

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..