Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '16

 
Kategori
Şiir
 

Beşbinyüzonbir inci gün

kendime geldim
astım gözlerimi kapının arkasına
sıkı sıkı tutmuşum yüregimi avucumda
izi çıkmış
sağ yanıma bıraktım
aynaya baktım
yaza benziyor
saçılmış saçım
 
yokluğun arka kapısı evin
dilini çevirdim
anladım
 
ben senin kızın değilim artık
hatıranım
 
sen benim
güvercin bacağında haber saldığım uzak
kıyılarım
bana ufkunu dönme
 
bi sabah gel
ko bi tiren yanaşır gibi olsun istasyona
razıyım
eğil üstüme valizinin üzerine oturmuş çocuk gibi 
mahzun
sonra yine el salla
binlerce sayrılık arasında seçerim
öptüğüm ellerini
orada o sızının  ortasında
nar
bahardan kalma
 
ah allah
unutsuzluğumu ve düşsüzlüğümü kırılmış
kanatlarıma ver
büyüt beni
saklandığım küçük sığlık var
gittikçe çekiyor içeri
 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..