Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

30 Mart '08

 
Kategori
Spor
 

Beşiktaş - Fenerbahçe

Beşiktaş - Fenerbahçe
 

Beşiktaş--Fenerbahçe


Bir zorlu mücadeleyi daha Türkiye olarak atlattık. İyisiyle ve kötüsüyle iki takımda maçı 11 kişi tamamlamayı başardı. Ben en çok buna sevindim. Her zaman söylüyorum ben fair-play'den yanayım. Gerek seyirci, gerek futbolcu gerekse antranör ve yöneticiler centilmenlik dışına hiçbir zaman çıkmamalı. Bazı aksaklıklar oldu yine ama verilecek cezalarla bunlarda yavaş yavaş ortadan kalkacaktır inşallah.


Beşiktaş’ı hemen hemen tüm yazılarımda eleştiriyorum. Nedeni ise Beşiktaş’ın başındakilerin takımı iyi yönetemediklerini düşünmemden kaynaklanıyor. Ne demişler “ Çekirge bir sıçrar, iki sıçrar, üçüncüde sıçrayamaz.”…Ben takımların oynadıkları futbola bakıyorum. Beşiktaş’lı yöneticiler ise sıralamadaki yerlerine bakıyorlar, sanırım hataları burada.


Beşiktaş’lılar alınmasın lütfen çünkü ben yönetimlerini eleştiriyorum. Bu takım lider olunca herkes havalara uçtu. Kimse liderliği hak edip hak etmediğini konuşmadı. Kanımca Beşiktaş liderliği hak eden bir futbol oynamıyordu. 90 +’lar da gelen gollerle şans eseri liderlik koltuğuna oturduğuna maçları izleyen herkes şahit oldu. Sıradan takımları bile 90 +’larda zor geçebildiler. Bu gün 90 + 8 verdi hakem niçin gol atamadılar? Çekirge sıçrayamadı da ondan. Dün lider olan takım bugün liderin beş puan gerisine düştü. Nedeni bence kötü yönetim.


Biraz da kendi takımımdan bahsetmek istiyorum tabii. Fenerbahçe zor maçları teker teker geçmesini iyi öğrendi sanırım. Son dakikalarda çok kolay pozisyonları da gole çevirse rahat bir galibiyetle döneceklerdi İnönü’den.


Maçtan önce birçok otorite Beşiktaş’ı favori gösteriyordu. Beşiktaş iyi bir çıkış yakalamıştı, İnönü’de seyircisi çok güçlüydü, mevkisinde alternatifi olmayan Cisse’si iyileşmişti, Tello, Delgado, Halosko ve Nobre’si çok formdaydı, Fener'in aklı Chelsea maçındaydı, Fenerin en önemli silahı Devid’i yoktu gibi yazılar yazıldı.


Gerçek yine es geçildi. Gerçek olan şuydu. Ligin dengelerini düzenleyen Fenerbahçe takımı bu maçtan puan alamazsa Şampiyon olma ya da Şampiyonlar ligine gitme şansını zora sokacaktı. Fenerbahçe bu gerçeğin bilincinde sahaya çıkarak kazanmayı başardı. Ve ligin dengelerini kendi lehine değiştirdi. Gerçekten futboldan anlayan birileri varsa aranızda iyi futboluyla şampiyonluğu kimin hak ettiğine tarafsız olarak cevap verebilir.


Bu sene ligdeki sıralamayı Fenerbahçe takımının performansı belirlemektedir. Fenerbahçe takımı Şampiyonlar Ligi'nde oynuyor olmasaydı sanırım şuan ligde açık ara lider durumda olurdu. Kaybedilen puanların hepsi Şampiyonlar Ligi maçlarından sonra yapılan müsabakalarda oldu. Tabii bu benim şahsi düşüncem affınıza sığınıyorum.


Sonuç şu; Beşiktaş Kulübü kendi yönetiminin yaptığı yanlışların ve boşa yaptığı transferlerin bedelini geçen sene olduğu gibi bu senede ödüyor. Fenerbahçe’ye söylenecek bir şey yok. Takım gerçekten güzel futbol oynuyor. Chelsea önünde de Başarılarının devamını diliyorum.................Murat GÜLCEK...

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..