Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '11

 
Kategori
Dostluk
 

Beşiktaş- Fenerbahçe maçı üzerine!

Fenerbahçeli bir blogdaşınız olarak, yarınki Beşiktaş maçı hakkında bir şeyler yazayım derken ne kadar zorlandığımı bilmenizi isterim!

Beş olmaz!

Zorlanırız!

Dinamo Kiev’le yapılan maçı seyrettim. Ben üç gol yerler diye tahmin ediyordum başta. Dört gol yediler!

Üzüldüm!

Beşiktaşlılar bu son yenilgilere üzülmüyorlar ama! Geçen gün Beşiktaşlı bir arkadaş, bu konuda güzel bir laf etti.

“Boş ver Ahmet; Fi Yapı tarihinden kalan yenilgiler bunlar! Üzmem tatlı canımı!”

Statları yıkılır her şey unutulur!

Hey gidi günler hey!

Baba Recepler!

Arabacı Cevdetler!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..