Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '10

 
Kategori
İstanbul
 

Beşiktaş Belediyesi - 1 İstanbul'un en çirkin binası

Beşiktaş Belediyesi - 1  İstanbul'un en çirkin binası
 

Görüntü kirliliği birincilik ödülünü ben bu belediyeye veriyorum. İstanbul'un EN çirkin binasını yaptılar Etiler girişinde belediye binası olarak. Turuncu, plastik görünüşlü, estetik sıfır, çevre dokuyla tamamen uyumsuz. Altında da büyük bir market. Dünyada örneği var mıdır bilmem: bir kamu binasının altı süpermarket!

Beşiktaş Belediyesi sınırları içinde ikamet ediyorum ve bu belediyeden şikayetçiyim. Mecburen CHP'li olmama rağmen İsmail Ünal'a oy vermedim son yerel seçimde. Yepyeni kaldırımları söküp yeniledikleri için. Bu konuda bir blogum var epey okunmuş olan.

Beşiktaş Belediyesi Web sayfasına. "Başkan'a Mesaj "diye koydukları kısım çalışmıyor. Ben de mecburen buraya yazıyorum.. Şikayet/öneri bağlantısındaki yazılım da kötü, neden kötü bunu ikinci yazımda yazacağım.

Bana göre, ulaşılmayan bir Belediye. Çağrı merkezi var ama söyledikleriniz allah bilir nereye gidiyor....

Belediye Başkanı olmak çok faideli bir iş. Malın gibi her yeri boz, çirkinleştir, al sat, istediğine istediğin izni ver.... (Tabii en en çok da İBB için geçerli...)

 
Toplam blog
: 71
: 1180
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Çevremizdeki kalite(sizlik) ile ilgili yazılarım. Çevremizi kuşatan beton binalar, insanlar, iliş..