Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

25 Nisan '10

 
Kategori
Futbol
 

Beşiktaş berabere

Beşiktaş berabere
 

Fenerbahçe - Beşiktaş maçından sonra bir sürü olur olmaz konuşan kişiler şimdi neler diyecekler bekliyorum. Sivassporla berabere kalan Beşiktaş bu seferde hakememi saldıracak ? Bobo yine ceza sahası içinde düştü yada düşürüldü. Hakem yine penaltı çalmadı. Bu hakemlerde Sivas'lı olabilirler mi ? Yada Federasyon Beşiktaş' ı katlediyor mu diyecekler merak ediyorum.

Ben yine tarafsız olarak şunu söylemek istiyorum. Bobo'nun iki oyuncuyla ceza sahası içinde girdiği mücadelede topu önüne alması çok güzel bir hareketti. Devamında ise Sivasspor' lu futbolcunun yada futbolcuların yaptığı hareketle yere düşmesi açık bir penaltıydı. Ne oldu hakem vermedi. Aynı şekilde Cihan' ın ceza sahası içinde Rüştü ile karşı karşıya kaldığı anda Sivok' un arkadan yaptığı harekette hem penaltı hemde kırmızı kart gerektiriyordu. Ne oldu hakem bunu da vermedi.

Lugano' nun eline çarpan topta ne kadar istem dışı yapılmış olsada penaltıydı. Benim bu tip olaylarda anlatmaya çalıştığım nokta hakemlerin bu kadar baskı altında iyi maç yönetemedikleridir. Düşünün maçın hakemi belli olunca hemen eleştiriler başlıyor. Her iki takımın yöneticilerinin verdiği beyanlarla ister istemez sinirler geriliyor. Devamında futbolcular, taraftarlar, hakem eskileri, futbolcu eskileri, köşe yazarları , bizleri saymıyorum bile...Millet olarak eleştiriyi çok seviyoruz. Fakat kendi hatalarımızı analiz etmiyoruz ve eleştirilmeyi sevmiyoruz.

Mustafa Denizli hocamı çok severim. Türk antrenörler içinde gerçekten en tecrübeli hocaların başında gelir. Beşiktaş' ta da yaptığı güzellikleri hepimiz gördük. Fakat Fenerbahçe maçında çıkardığı onbir akıllara zarardı. Alex bile Beşiktaş'ın sahaya çıkardığı oyuncuları ve dizilişlerini gördükten sonra rahatladığını söyledi maçtan sonra. Beşiktaş' ın maçtan önce kötü bir Fenerbahçe'yi yenebileceğini düşünüyordum. Fakat Denizli sahaya yenmek için çıkmamıştı ve bu çok şaşırtıcıydı. Aynı şekilde dünkü Sivasspor maçındada öyle oldu. Sağ ayaklı Holosko'yu sol tarafta oynatması, sol ayaklı Tello' yu sağ tarafta oynatması ilginçti. Tello her topu sol ayağına almaya çalıştığı için pozisyonları kaçırdı. İlk yarı Fenerbahçe maçında olduğu gibi Sivas maçındada etkisiz bir Beşiktaş setrettik. Sivasspor' da ligte kalmak için yeterli gördüğü bir puanı alarak kendi rahatlattı.

Sonuç olarak Beşiktaş'ın kafa olarakta lige havlu attığını görmüş olduk dünkü maçta. Şimdi ben Çarşı' nın tutumunu merak ediyorum. Çarşı bakalım bu sefer kimlere karşı??

Murat GÜLCEK
25.Nisan.2010

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..