Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '11

 
Kategori
Futbol
 

Beşiktaş mutlu! Trabzonspor 0-1 Beşiktaş

Beşiktaş mutlu! Trabzonspor 0-1 Beşiktaş
 

Spor Toto Süper Lig'in 12.haftasının en önemli karşılaşmasında Trabzonspor ve Beşiktaş karşı karşıya geldi. Hüseyin Avni Aker Stadı'nda oynanan müsabakada, Quaresma'nın penaltıdan attığı golle Beşiktaş, evine üç puanla döndü.

Öncelikle her iki takıma da izlettikleri mücadeleden dolayı teşekkür ediyorum. Gerçekten pozisyonu bol, keyifli bir maç izledik. Açıkçası futbol adına zevk veren bir karşılaşmaydı. Her iki takımın futbolcuları da efendi bir şekilde, kavgasız gürültüsüz, güzel bir maç oynadılar. Muhtemelen hakemin kararları çok tartışılacaktır fakat ben bu konuya hiç girmeyeceğim ve bizim harika bir 90 dakika izlememizi sağlayan herkese minettarlığımı belirteceğim.

Trabzonspor'la başlayalım. İlk yarıda ikinci yarıya göre daha ataklardı. Burak markaj altında kaldığı için onu çok fazla kullanamadılar. Bu durumda Halil'in ve Alanzinho'nun kanatlardan gelerek daha etkili olmasını bekledim ama olmadı. Paslaşmalar iyiydi, bununla beraber beklerin bindirmeleri takdire değerdi. Cech sol tarafta müthişti, Celutska da sağ kanattan iyi geldi. Topu ayaklarında tutmayı başardılar lakin kapalı Beşiktaş savunmasını aşmayı başaramadılar, başardıkları pozisyonlarda da golü bulamadılar. Tolga'dan bahsetmek gerekirse, üstüne gelen topları sürekli sektirmesi çok tehlikeliydi genel olarak performansı iyi olsa da.

Orta sahada Zokora ve Colman ikilisine bakarsak, Zokora daha etkiliydi. Kendini daha fazla gösterdi. Savunmaya bakarsak, en etkili ismin Marek Cech olduğunu düşünüyorum. Çalışkandı, defansta önemli bir güç oldu. Glowacki ve Giray'ın stoperde ağır kaldığı zamanlar oldu. Celutska'ya gelirsek, onun kanadından çok atak oldu, bununla beraber penaltı pozisyonunun onun adına bir talihsizlik olduğunu düşünüyorum. Tolga kalesinde iyiydi. Genel olarak Trabzonspor'un oyununu beğendiğimi söyleyebilirim açıkçası. Gol bulmada sıkıntıları olmasaydı ev sahibi takım adına her şey daha iyi olablirdi fakat Beşiktaş savunmasını aşmak da kolay değil tabii.

Beşiktaş'a gelirsek, savunmasıyla başlamak istiyorum. Burak tehdidini çok iyi önlediler. Rakiplerine fazla boş alan bırakmadılar, iyi kapandılar, özellikle yine Egemen çok etkiliydi. Sivok ve İbrahim iyiydi. İsmail'in atağa daha fazla katılmasını beklerdim. Sağda Hilbert iyiydi, atağa da iyi katıldı. Siyah beyazlıların savunması dikkatliyle ve hırsıyla gerçekten örnek oluyor, bu bakımdan onları tebrik ediyorum.

Orta sahaya baktığımız zaman, Ernst çok etkili değildi bana göre. Fernandes, bekleneni veremedi, maç eksiği de vardı. Ekrem Dağ da aynı şekilde. Quaresma'yla etkili oldu Beşiktaş. Almeida, Quaresma'yla paslaşmalarında iyiydi ama rakip kaleyi daha fazla tehdit etmesi gerektiğini düşünüyorum. Ondan beklentiler şüphesiz ki daha fazla. Bununla beraber, Galatasaray maçında etkili hücum edip de gol bulamayan misafir ekibin, bu sefer golü bulabilmesi onlar adına moral verici ve olumluydu. Gerçekten iyi atak yaptılar ve golü hak ettiler. Ayrıca, Cenk'in de galibiyette önemli bir payı olduğunu eklemeliyim, ümit veriyor Beşiktaş kalesinde.

Her iki takıma da özellikle Avrupa'da başarılar diliyorum ve daha iyi yerlere gelmelerini temenni ediyorum... 

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..