Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

"aklın karamsarlığına karşı iradenin iyimserliği"

http://blog.milliyet.com.tr/sonuclarveolasiliklar

11 Ağustos '09

 
Kategori
Futbol
 

Beşiktaş nasıl kurtulur?

Beşiktaş nasıl kurtulur?
 

picasso


Futbolla yatıp futbolla kalkan bir ülkenin evlatları olarak iple çektiğimiz yeni sezon geldi. Yeni sezonda dikkatimi çeken noktaları sizlerle paylaşmak istedim.

Sezon hazırlığını gerek fizik gerekse moral açıdan en iyi geçirmiş görüntüsü veren 4 takım farkettim. Fenarbahçe, Galatasaray, Trabzon ve Bursa. Bana kalırsa Beşiktaş ve Sivas geçen sezonun rehabetini henüz üzerlerinden atabilmiş değiller. Dikkat ederseniz yıllardır aynı filmi izleriz. Sezonu şampiyon kapatan takım eksiklerini önceden görüp müdahale edemediğinden yarıştan erkenden kopar. Sivas'ın en büyük hatası inanılmaz bir kadro revizyonuna gitmesidir. Beşiktaş'ın ise gerek defans gerek orta saha gerekse de forvet hattındaki sorunlara çok geç müdahalede bulunmasıdır. Bakın Gökhan Zan'ın gidişi, Ferrari'nin gelişi. Bobo'nun durumu ve nihayet 10 Numara krizi. Şayet Beşiktaş 4-5 haftayı bu sorunları atlatarak çözemezse lige erkenden havlu atabilir. Sivas'ın bu sene ilk beşe girebileceğini sanmıyorum. Diğer yandan Beşiktaş'ın durumu krizi ne kadar yönetebileceği ile doğru orantılı.

Beşiktaş için çözüm olarak; 1) Deco dışında ya da o ayarda bir 10 numara alınabiliyorsa alınmalıdır. Yıldıray, Nuri gibi oyuncularla uğraşılmamalıdır.
2) Kafasında Beşiktaş'ı bitirmiş Bobo acilen gönderilmeli, Batuhan takıma kazandırılmalıdır.
3) Delgado'ya haksızlık yapılmaktadır. 3 ay sabredilmelidir. O bölge Tello Yusuf hatta taraftar sabretse Serdar Özkan'la bile doldurulabilir. Bu arada Delgado'nun ideal bir futbolcu olduğunu düşünmüyorum. Fakat bu tavır bana etik gelmiyor.
4) Bana göre şampiyonlar ligi düşünülerek uzun ve çabuk bir stoper alınmalıdır.

 
Toplam blog
: 3
: 679
Kayıt tarihi
: 10.08.09
 
 

Anadolu Üniversitesi Sosyoloji'den sonra İstanbul Üniversitesi Uluslararası' nda master yaptım. Fels..