Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '12

 
Kategori
Futbol
 

Beşiktaş'ta Cenk'in geleceği yok

Beşiktaş'ta Cenk'in geleceği yok
 

Beşiktaş'ın kalecisi Cenk Gönen uefa avrupa 3.Tur rövanş maçında adeta yaptığı hatalarla geceye damgasını vurdu ve Avrupa'ya veda etti.


Olmuyor Cenk olmuyor...Gençsin belki yetenekli ama malesef olmuyor. Beşiktaş'a gelecekte umut ve güven vermiyor. Beşiktaş futbol takımının bu sezon tüm maçların geneline bir bakalım lig'de ve avrupa'da yediği gollerin %90'nı kalececi hataları.

Bir takım düşününkü bu sezon'un en önemli müsabakasına çıkıyor ve takımın kalececisi'nin oyuna ve müsabakaya konsantersi 'sıfır'. Benim futbol bilgim doğrultusunda bir anımı paylaşmak istiyorum. ' Ben bu hatayı alt liglerde (amatör veya genç takımlarda) bir futbolcu veya kalecinin yapması durumunda o futbolcu direkt 'kovulur' evet yanlış okumadnız kovulur. Yıl 1988 Bakırköyspor alt yapısında futbol oynuyorum hiç unutmam o dönem Ayhan Hançer (eski beşiktaşlı futbolcu) bizim alt yapı sorumlumuz kendi ligimizde yayla idman yurdu ile müsabakamız var o dönem ( yıldız takım kategorisiyle) ben oyuna 2. devre girmeme rahmen yaptığım baris hatadan gol yedik ve beni 10 dakika sonra oyundan çıkarttı ve ağır sözlerle azarladı ve haklıydı ve 1 ay kadroya almadı. Yaptığımız tüm antrenmanlarda kendi sahamızdan çıkarken topu içe değil dışa doğru pas veya vurmamızı bunun bir futbol doğrusu 'teorisidir' derdi, ceza alanı içinde rakip ile mücadelemde topu rakipten çalmama rahmen topu taça veya paralel oynamam gerekirken gelişi güzel vurup ceza sahası ön yayında rakibin önüne düşmesi sonucu ve o futbolcunun topun gelişine sert ve düzgün bir vuruşla gole çevirmesi (birazda şansa vurdu diyelim...) benim yapmış olduğum bir futbol teorisi yanlışıydı. Ben o dönem 12 yaşındayım ve futbol'u öğreniyorum.

Gelelim Cenk Gönen'e yapma Cenk profesyonel olmuşsun ama kalecilik yapmasını bilmiyorsun o gol yenmez bir kalecisin ve el avantajın, boy avantajın var nasıl olurda o golü yersin dedim ya o golü amatör veya alt yapılarda bir kaleci yese inanın süresiz kadro dışı bırakılır, kaldı ki Cenk'in bu kaçıncı hatası. Kısacası Beşiktaş futbol takımı bana göre kalecisizdir, Rüştü'yü emekli sayalım ama gelecek yeni yönetimin çok iyi bir kaleci bulmak zorunda yoksa Cenk gençmiş efendim, geleceği varmış olamaz efendim profesyonel bir futbol takımında böyle futbolculara yer verilmemeli, yoksa çok hüsranlara uğrarız.

 
Toplam blog
: 14
: 988
Kayıt tarihi
: 29.04.10
 
 

1997 yılında İstanbul üniv. iletişim fak. basın- yayın gazetecilik mezunum. Sırasıyla Milliyet Ga..