Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '07

 
Kategori
Futbol
 

Beşiktaş ve babam

Beşiktaş ve babam
 

Beşiktaş' ım seni seviyorum

Hayatın kendisi bu değil midir ki? Her şey var içinde diyor bir şarkıda. Gerçekten de öyle. Bir beşiktaşlı olarak gerçekten büyük umutlarım vardı. Tabi ki bu sene adına. Ama olmadı. Üzülmedim mi? Tabi ki üzüldüm.

Küçükken babamın taraftarı olduğu bu takım her zaman beni kendine çekiyordu. Hani her babada olur ya benim bir oğlum olsun var ya ona beşiktaş(veya başka bir takım, umarım bu takım her ailede bjk olur) adına ne varsa öğreteceğim.Ona neler neler alacağım diye bunun gibi birçok söz safredilmesine sebep olan duygular.Umarım birgün ben de öyle duyguları yaşayabilirim.

Ben de her zaman merak etmişimdir.Benim babamda öyle davranışlarda bulunmuş mudur diye? Ama hiç bir zaman da sormadım. Nedenini ben de bilmiyorum. Bana sorsalardı ki babanın öyle davarınışlarda bulunmasını ister misin? Cevabım kesinlikle evet olurdu.

İşin aslı beşiktaşın yendiği veya yenildiği her maçtan sonra aklıma babam geliyor.Babamın o sakin duruşu, hali ve tavırları nedense hep aklımda.Ama şunu da not düşmek istiyorum.Bunun nedenini de kesinlikle öğrenmek istemiyorum.Sanki öğrensem bir daha öyle bir şey olmayacakmış gibi geliyor bana.Bu işin büyüsü bozulacak hayatımda bir eksiklik olacakmış gibi.

Hani olur ya bir anda özellikle Türkiye de -başka ülkelerde öyle şeyler oluyor mudur? bu konuda pek de fikrim yok-bir anda babasının etkisinden kurtularak diğer büyükler ya da arkadaşlar tarafından bir takımın taraftarı olma adına o küçük yavruya sırf babasına inat farklı takımlar tutturulur.İşte bende de aynısından olmuştu. Yani bildiğim kadarıyla ki küçükken çektirdiğim fotoğraflardan da öyle anlaşılıyor ki 3 yaşıma kadar beşiktaşlı olmuş daha sonra da çevresel etmenlerden de etkilenerek ta 4. ya da 5. sınıfa kadar fenerbahçeli olmuşum.Tabi ki sonradan doğru yolu bulmuşum.O ayrı meselede.Liverpool gibi dünya devi bir takıma karşı sekiz gol yesek de şampiyonlar liginde belirgin bir başarımız olmasa da -son yazdığım şu günler için- ki ileride olacak, buna da içten inanıyorum İYİKİ BEŞİKTAŞLIYIM diyorum.

Bizimkisi bir aşk hikayesi.Siyah beyaz film gibi biraz, diyor başka bir şarkıda.

İşte hayatın kendisi bu yenmek de var içinde yenilmek de. Kazanmak da var kaybetmek de.

Beşiktaş her yenildiğinde veya yendiğinde babasının o muhteşem gülüşü aklına gelenlerde var hayatın içinde.

Seni seviyorum Kara kartalım.Seni seviyorum Beşiktaşım.Ve Seni seviyorum baba.

 
Toplam blog
: 15
: 473
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Atatürk'ümüzün ülkemize kazandırdığı son illerden biri olan Hatay'da 1988 senesinde doğdum. Karadeni..