Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

07 Kasım '07

 
Kategori
Futbol
 

Beşiktaş

Beşiktaş
 

Şampiyonlar liginin gol yeme rekoruna şahit olduk dün gece.

Sahada sekiz gol yiyen bir takım vardı ama ben tanıyamadım.

Üzülmeyi bir kenarıya bıraktım ve bu takımdan utandım.

Televizyonun başındaki herkes üzüldü.

Tribünlerde üzüntüsünden ağlayanlarla, utananları gördük.

Bu sekiz gol Yıldırım Demirören’e armağan olsun.

Fenerbahçe maçından sonra Beşiktaş’ın onurlu bir duruşu vardır diyordu.

Demirören geldiğinden beri Beşiktaş bile duruşunu unuttu.

Demirören sayesinde Beşiktaş’ın beli bükülmüştür.

Artık “Çarşı Demirören’e de karşı” pankartları asılmalıdır tribünlere.

Fenerbahçe yenilgisinin faturasını hakeme kesenler şimdi kime kesecekler merak ediyorum.

Liverpool takımını burada yenen yine bu oyuncular değil miydi ?

Fenerbahçe maçından sonra takımı geren yöneticiler faturayı kendilerine keseceklermi acaba.

İşte sadece parayla yönetilemiyor bu takımlar, yöneticilik ruhu olması gerek insanlarda.

Beşiktaş takımı moralmen hazırlanamadı bu maça.

Defans diye bir şey yok, orta saha Allah’a emanet. Kim kime tumtuma derler ya aynen öyle.

Beşiktaş bu futbolla Avrupa değil Türkiye’de bile tutunamaz.

Sonra yurda dönüp şu hakem bu hakem demeyin artık kardeşim top oynayın.

Demirören yönetimi kavgacı huzursuz bilinçsiz bir yönetimdir.

Tüm Beşiktaş taraftarının bunu artık görmesi gerekiyor ve takımlarını sahiplenmesi gerekiyor.

Her sene toplama bir takım kuruyorlar dünyanın parasını harcıyorlar.

Kulüp gırtlağına kadar borç bataklığında. Sonuç 8 – 0 …

Ertuğrul Sağlam’a lafım yok takımın başında devam etmelidir.

Fakat yönetim komple istifa etmelidir. Sinan Engin kulübün önünden bile geçirilmemelidir.

Yazık ya !!!

Tribünlerde ağlayarak maçı izleyen ve hala takımlarını destekleyen o taraftarlara yazık.

İnönü’de Liverpool taraftarını bile korkutan o muhtaşem taraftara yazık.

Dünyanın parası verilerek alınan o yabancı futbolcuların arasında onların yarı fiyatına oynayan ama Beşiktaş’a gönül vermiş o Türk futbolcularına yazık.

Ben bir Fenerbahçe’liyim ama her şeyden önce Türk’üm.

Bir Türk takımının hemde Beşiktaş’ın bu hale gelmesi beni gerçekten çok üzdü.

Bir Fenerbahçe’li olarak ezeli rakibimizi geri istiyorum ben.

Yensede yenilsede onurlu duruşuyla Beşiktaş’ımızı geriye istiyorum.

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..