Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '08

 
Kategori
Futbol
 

Beşiktaşlı olmaya çeyrek kala...

Beşiktaşlı olmaya çeyrek kala...
 

Öncelikle bu yazımı erkekler, özelikle de Beşiktaşlı erkekler okumasınlar diye temenni etmekteyim. Efendim UEFA Kupası'nda Metalist Kharkiv karşısında alınan yenilgiyle birlikte Beşiktaş'ta beklenen oldu ve teknik direktör Ertuğrul Sağlam istifasını açıkladı.

Sağlam: "Kendime olan saygım, Beşiktaş'a olan sevgim Ve Türk antrenörlüğünün saygınlığı için istifa ediyorum" demiş.

Ben futbolcu olduğu yıllardan tanırım Ertuğrul'u çok efendi ve dört dörtlük bir insandır, teknik adamlığına ise yorum yapamayacağım.

Benim asıl söylemek istediğim az bir zaman önce oynanan Türkiye_Hırvatistan maçında en az Fatih Terimin karizmasına sahip, ülkesinde bir rock grubunun gitaristi olan Slaven Bilic' i çok sevmiş olmam. ( Hatta pek çok sevmiş olmam)
Eğer Beşiktaş, görüşmelerini devam ettirdiği Bilic ile anlaşabilirse ben bundan sonra: Kara kartal çok yaşa, modunda gezeceğim. :))

 
Toplam blog
: 30
: 1362
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Antalya'da yaşıyorum, bir dönem İzmir'de de bulundum, iyi ki bulundum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunu..