Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '10

 
Kategori
Futbol
 

Beşiktaşlı seyirciye saldırdılar!

Beşiktaşlı seyirciye saldırdılar!
 

Beşiktaşlı taraftara tekme tokat saldırdılar.


Gazetecilik yaptığım yıllarda Denizli'ye çok gittim. İnsanları misafirperver ve çok canayakındır. Beni şaşırtan olay, Beşiktaş maçı öncesi ve sonrası oldu. Denizlili sporseverler, Beşiktaş otobüsünü stada gelirken ve maç sonunda giderken taşladılar. Hatta atılan taşlarla otobüsün camları bile kırıldı.

Beni hayal kırıklığına uğratan bir başka olay maç sonunda stad içinde yaşandı. Maçtan sonra Mustafa Denizli'yi kutlamak için sahaya atlayan Beşiktaş taraftarına, Denizlispor taraftarları tepki gösterdiler. Bir grup seyirci sahaya inerek Beşiktaşlı taraftara saldırdılar. Bu olayı gören Beşiktaş taraftarları da sahaya inince ortalık karıştı. İki grup birbirine saldırdı. Tribünlere de sirayet eden kavga, emniyet güçlerinin çabaları sonucu önlenebildi.

Denizlili seyircinin üzüntüsünü anlıyorum. Takım iyi gitmiyor. Ancak keskin sirke küpüne zarar verir diye bir laf var. Son haftalarda bakıyorum da olaysız bir maç yok. Yaşanan bu olumsuzlukları toplumumuzu oluştutan bireylerin yaşadıkları sıkıntılara bağlıyorum. Benim sıkça gittiğim yıllarda Denizli, sanayi dalında büyük atılımlar yapmıştı. Tekstil fabrikalarında binlerce işçi çalışıyordu. Tekstil yanında pek çok küçük, büyük işletme istihdam olanağı sağlıyordu.

Son yıllarda bu güzide kentimizde yaşananları hepimiz biliyoruz. Dev tekstil fabrikaları birer birer kapandı. Hatta işadamlarından canına kıyanlar bile oldu. Binlerce Denizlili vatandaşımız işsiz kaldı. Tarımla uğraşanın da onlardan bir farkı yok. Anlatmak istediğim eski Denizlili yok artık. Her şeye çabuk sinirlenen, tahammülsüz olduk milletçe.

Bizleri bu hale getirenler, bu yaşananları görüp utanmalıdırlar!

 
Toplam blog
: 233
: 980
Kayıt tarihi
: 07.01.10
 
 

İzmir doğumluyum. Ege Üniversitesi Gazetecilik Yüksek Okulu mezunuyum. Kısa denilebilecek bir sür..