Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '11

 
Kategori
Müzik
 

Besle beni Şevval Sam

Besle beni Şevval Sam
 

Hep öyle olur ya zaten sana. En keyif alacağın, en mutlu olacağın, gamzelerinin en doruğa çıkacağı anda, "Pat!" diye bişeyler oluyor, gerçekleşemiyor düşlerin.  

Asılır yüzün, doğal olarak..  

Alkış gelmeyince sana, bozum oluyorsun Şevval..Boğuluyorsun adeta..Gerip gerip kendini, içini acıtıyorsun, içimi acıtıyorsun..  

İçim acıyor, seni izlemek isteyip de izlemediğim vakit.  

Bir ay önce konserin vardı, ertelendi. Sanırım şehitlere saygı olsun diye durdurdun konserini.  

Bu akşam, annen-ablanla birlikte sahne alacaksın Kuruçeşme Arena'da. Yine şehitler var Şırnak'tan.."Herşeye rağmen hayat devam ediyor" diyenlerden değilsin sen.  

Biliyorum, bu topraklara düşen şehitler yüreğini yakıyor, yakacak da bu akşam..Sahnenden eğlenmek kadar, hüzünlenmek de güzel seninle..  

Duygu ile besleniyorsun, duygu ile besliyorsun beni..  

Besle beni bu akşam, Sam Şevval..Hüzünle de olsa..  

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..