Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Beslendiği yerden vuralım !

Beslendiği yerden vuralım !
 

Bu günlerde ülkemizin gündemi oldukça yoğun.
(Ne zaman olmadı ki !)
Haftalardır gözüm, kulağım haberlerde, açık oturumlarda....
Kim itidal çağrısı yapsa destekliyorum... Şehitlerimizin analarıyla beraber ben de ağlasam da.
Kuzey Irak' tan esen rüzgarlar bizim rüzgarımızla bir buluşuverirse, maazallah bir fırtına kopacak ki zararı iki ülkeye de dokunacak diye düşünüyorum.
Korkumuz yok elbet...!
Ama kurunun yanında yaşta yanacak diye üzülüyorum.
Üstelik bu sınır ötesi harekatlar defalarca yapılmıştı da sonuç ne olmuştu....!
Bu yüzden Başbakanımızı aceleye getirmediği operasyon kararı için destekliyorum.

Ben tam da böyle düşünürken bu sabah Sayın Baykal bir öneri paketiyle ortaya çıktı.
(Dün gece objektif programını izlerken bu haberin sinyalini almıştık.)
''Kedi olalı bir fare tutdu'' dersem duygularımı tam da ifade etmiş olurum.
Annemin bir lafı vardır (Allah rahmet eylesin );''kanı, kanla değil, kanı suyla yıkayacaksın'' diye.
Biliyorum bebek katilleri binlerce kez ölümü hakediyorlar ama, onları öldürürken bizim canlar da gidiyor.
Peki bitiyor mu bu savaş ?
Bitmiyor !
Çünkü bu savaş kalleşçe yapılıyor...!
Çanakkale'deki gibi göğüs göğüse değil !
Birileri ''tavşana kaç , tazıya tut ''diyor! Sonra ellerini ovuşturarak ''ne zaman düşecek bu ikisi uçurumdan'' diye de ellerini avuşturarak bekliyor.
Bekliyor ki timsah gözyaşlarını döksün de hemen yemlenmeye başlasın .
PKK nın sırtını sıvazlarken sana dönüp '' onlar teröristtir '' diyemiyor bile, dese de menfeat icabıdır biliniyor ....
Bunlar kim mi ? Biliyoruz .

Ben sade bir vatandaş, emekli bir anneanneyim, duygusalım .
Olaylara böyle bakıyorum. Bilmediğim bir çok şeyler olabilir. Dilimin döndüğünce diyeceğim o ki;
Sayın Baykal'ı bu paketteki kararlar için kutluyorum.
Nedir bunlar?
Nasılsa öğrenmişsinizdir, ya da öğreneceksinizdir...
Bence PKK yı bu öneriler bitirecektir!
Düşman bildiğini dost edineceksin ki gidip o kahpe örgütü desteklemesin....
Bizden uzaklaşanlar onlara yakınlaşıyor çünkü.
Hani insan birinden çok nefret etse, ya da ondan çok korksa onun iyiliğini pek istemez ya, işte öyle bir şey!
Kuzey Irak'ı düşman bellemeyelim.
Orada yaşayan halkın can güvenliğine zarar vermeyelim....
Böylece PKK yı beslendiği yerden vuralım !

(Sözde organ bağışıyla ilgili bir yazı yazacaktım ;))
 

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..