Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Uzman Diyetisyen İpek Ağaca Özger

http://blog.milliyet.com.tr/diyetisyen_ipek

18 Nisan '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Beslenme çantası önerilerim hakkındaki fikirlerinizi almak istiyorum.

Beslenme çantası önerilerim hakkındaki fikirlerinizi  almak istiyorum.
 

beslenme cantası önerilerim


Merhabalar...

Bir kaç haftadır beslenme çantası için önerilerde bulunuyorum. hem bolglarımda; hem de beslenme portalinde yayınlanıyor. (www.beslenmevediyet.org )

Aranızda bu beslenme cantası önerilerini takip edenve uygulayan ebeveynlerin düşüncelerini öğrenmek istiyorum.

- Çocuğunuz bu beslenme çantası menülerini tüketmekten hoşlanıyor mu?

- Sizi 'Bugün beslenme cantasına ne koyacağım?' düşüncesinden kurtardı mı?


Geri dönüşlerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler...

Sevgiler...

 
Toplam blog
: 75
: 3477
Kayıt tarihi
: 10.09.07
 
 

Merhabaaalar ! Mesleğini çok ama çok seven bir Uzman Diyetisyenim. Hacettepe Üniversitesi 'Besl..