Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '11

 
Kategori
Konaklama / Ulaşım
Okunma Sayısı
2649
 

Best Western Şile Gardens Otel - Şile - İstanbul

Best Western Şile Gardens Otel - Şile - İstanbul
 

Best Western Şile


Merhaba,

St Petersburg yazılarına kısa bir ara vererek  1 aydır toplantıda bulunduğum Şile hakkında  bir yazı yazmaya karar verdim.

Bu vesileyle de neden bir süredir yeni yazı ekleyemediğimi de açıklamış oluyorum. 5 – 29 Eylül tarihkleri arasında yoğun eğitim içerikli toplantıdaydım. İlk başlarda rahat geçen eğitimin dozu giderek arttığı için yazmaya fırsat bulamadım.

Gelelim Şile’ye.

Baştan söyleyeyim normal bir tatil için Şile'yi TAVSİYE ETMİYORUM.

Zaten otelde de ya şirket toplantıları ya da kaçamak yapanlar vardı.

Genel olarak Şile esnafı facia. Teknede rakı – balık yapalım dedik arkadaşlarla servis rezalet. Başka bir gün fenerin yakınlarındaki cafede otruduk. Çay istiyorsunuz , 3 defa söylüyorsunuz anca geliyor. Çerez istiyorsunuz 15 dakika sonra çerez kalmamış yerine başka bir şey verelim diyorlar. Ne servis bir halta benziyor ne de ürünlerin kalitesi yeterli. Tam anlamıyla hayal kırıklığı.

Asıl hayal kırıklığı konakladığımız otel. Best Western Şile Gardens Otel’de kaldım. Normalde bu grubun otelleri oldukça iyidir ama burası çok kötü.

Odalar küçük. Housekeeping yok gibi bir şey. Odalar doğru düzgün temizlenmiyor. Buklet malzemeleri siz ısrarla istemedikten sonra yenilenmiyor. Terlik için 2-3 defa resepsiyona telefon etmeniz gerekiyor. Odada bulunan kirli bardak vs alınmıyor. Oda temizliği ile anketi doldurmanız rica ediliyor ama gerçekleri yazınca bir de kızıyorlar size.

Toplantı salonları daha da berbat. Projeksiyonlar net göstermiyor. Havalandırma ayrı bir yazı konusu olur. Ya içerde sıcaktan fenalık geçiriyorsunuz ya da buz kesiyorsunuz. 5 farklı toplantı salonunu kullandık adam gibi çalışan bir mikrofon yok. Sandalyeler rahatsız. Molalarda servis edilen yiyecek ve içecekelrin kalitesi kötü. Kaliteden bahsetmek bile zor.

Havuz deseniz ayrı bir komedi. Kocaman bir havuz var ama boy 1,25. Hiçbir mantıklı açıklaması yok bu derinliğin.

Yemeklerin kalitesi ve lezzeti genel olarak idare eder. Ama tatlılar çok kötü. Tatları kötü ve 1 ay boyunca sürekli aynı tatlılar. Biz görmekten sıkıldık, tatlıları yapan kişi sıkılmadı yapmaktan.

Resepsiyon tam evlere şenlik. Kolilerin üstüne adres yapıştırmak için bant istiyorsunuz bant yok, makas istiyorsunuz makas yok , anket dolduracaksınız kalem yok.

İçecek kısmı da facia. Kola Zero istiyorsunuz yok. Pepsi max istiyorsunuz o da yok. Ne var peki 7up var Lipton Ice tea var. Yemekten sonra çay istiyorsunuz çay yok.

İnternet  var mı diyeceksiniz. Görünürde var ama aslında yok. Bağlanamıyorsunuz. Bağlansanız da sayfa açılmıyor. İnternetimiz yok deseler daha iyi olacak. Boşuna sinir olmayacağız.

Kısaca otel tam bir YOKlar oteli. Kalite yok , hizmet YOK, temizlik YOK, teknoloji YOK, ilgi alaka zaten YOK.

Peki ne var derseniz. Herşeye rağmen canla başla çalışan personel var. Başta Turgay , Tayfun , Kağan ve Habip Beyler olmak üzere servis personelinin (garson – komi – bar görevlisi) tamamı bütün bu yoklar içinde BİZ VARIZ diyorlar. Kendilerine bu 25 gün içerisinde verdikleri hizmetlerden dolayı çok teşekkür ediyorum.

Sonuç olarak Best Westwern Şile Gardens Otel’i TAVSİYE ETMİYORUM.

Gelecek yazımda St Petersburg gezisine devam edeceğim.

Gelecek yazıya kadar sağlıcakla kalın…

 

Ali Bilgehan Varol

http://blog.milliyet.com.tr/bilgeyle
http://www.facebook.com/bilgehanv
http://twitter.com/Bilgehanv 
http://gplus.to/bilgehanv

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sayın VAROL, Öncelikle Şile’yi ve Otelimizi olumsuz olarak dile getirmeniz bizi gerçekten çok üzdü.4 senelik bir işletme olup,münferit ve toplantı gruplarına hizmet vermekteyiz.Ülkemizde isim yapmış farklı sektörlerden bir çok ulusal ve uluslararası firmaya ev sahibeliği yapmaktayız.Otelimiz konsepti gereği toplantı gruplarına hizmet ettiğinden dolu olmamıza rağmen, sakin görünmektedir.Bu sakinliği kaçamak Oteli olarak değerlendirmenizi şaşkınlıkla karşıladık.Her tesiste olabilecek bazı hatalarımızın olmadığını elbette söyleyemeyiz.Sizin de isimlerini saymış olduğunuz personelimiz gibi ben ve ekibim siz değerli misafirlerimizi mutlu edebilmek için var gücümüzle çalışıyoruz.Sizlerin değerlendirmeleri bize yön verdiğinden bu yorumlarınızın eğitimlerimize de katkı sağlayacağını samimiyetle belirtirim.Tüm yorumlarınız için teşekkür eder, olumsuzluklar için üzüntülerimizi dile getirir,sizi tekrar aramızda görmekten memnuniyet duyarız.BW Şile Gardens,Genel Müdür,Kamil ERENYATIR

kamil erenyatir 
 13.10.2011 11:20
Cevap :
ilginiz icin tesekkur ederim,  14.10.2011 20:28
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 56
Toplam yorum
: 13
Toplam mesaj
: 4
Ort. okunma sayısı
: 2096
Kayıt tarihi
: 10.03.11
 
 

Denizli Anadolu Lisesi, Uludağ Üniversitesi İ.İ.B.F Kamu Yönetimi ve Beykent Üniversitesi MBA ted..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster