Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Beterin beteri varmış...

Geçtiğimiz Mayıs ayında patates kızartırken ayağımı yakmıştım. 2. dereceden yanıktı. Bir hafta ağrıdan sızlanıp durdum. 1 ay doğru dürüst dışarı çıkamadım. İnatlaşıp okula gitmem dışında. E son sınıfa gelmişim, son sınavlar... Mecbur idare edip gittim. Ayağımda iz kaldı, ağrılar hala devam ediyor hafif hafif... Hala bunları dert ederken bir hastamın kolundaki izi gördüm bugün. Çocukken yanmış ve yaklaşık 40 senedir geçmemiş bir yanık iziydi. Halime şükrettim. 

Bir de arkadaşımın abisi bir kaç yıl önce kaza geçirmişti. Engelliler kervanına katıldı. Ama o da geçen akşam engelliler adına düzenlenen bir eğlencede kendisinden kötü durumdakileri görmüş. 

Biz etrafa bakmaya üşeniyoruz. Rahat batıyor. Canımızı sıkmaya bir derdimiz olmadığı için ufacık şeyleri problem yapıyoruz... 

Beterin beteri var haline şükret dostum... 

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..