Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '11

 
Kategori
Öykü
 

Beton Altın

Beton Altın
 

Ben sana söylemiştim dedi Bay T. Aşağı mahalleden geliyorlardı yanında Bay S vardı. Gevrek gevrek güldü Bay S. Bay T, o sırada küçük bir su birikintisinin içine girdi. Ah işte tedbirsizlik. Hemen suçu Bay S’ye attı. 

“Senin yüzünden” 

Bay S şaşkınlıkla sordu 

“Neden benim yüzümden oluyormuş?” 

“Çünkü beyinsizsin” dedi Bay T. 

Bay S bu sözlere alınmış gibi görünmüyordu. Aksine güldü. 

Bunun üzerine Bay T iyice çileden çıktı. 

“Beyinsizsin dedim anlamadın mı?” 

“Anladım” dedi Bay S “Bira içmeye ne dersin?” 

Bay T bira mı diye yineledi. “Eh, fena fikir değil doğrusu. Hadi Beton Altın’a gidelim. Ama beyinsizsin biliyor musun?” “Beyinsizlerin bira içmesi yasak mı” diye sordu Bay S. “Öyle bir yasak hatırlamıyorum” 

“Tabii hatırlamazsın “ dedi Bay T “Çünkü sen beyinsizsin” 

“Ama bira içebilirim” dedi Bay S. 

“Evet, içebilirsin” dedi Bay T. 

Beton Altın’a gelmişlerdi. Kapıda Bayan G ile karşılaştılar. Saçları darmadağındı. Gözlerinin altında mor halkalar oluşmuştu. Uykusuzluktan diye düşündü Bay T. Siyah tişörtünün önünde gözle görülür büyüklükte bir leke vardı. “Kendine dikkat et” dedi Bay T, tişörtüne de. 

Bayan G, tişörtüne bir göz attı. Sonra aldırmaz bir tavırla elini salladı. 

“Hoşça kalın. İyi eğlenceler.” 

“İyi uykular” dedi Bay T. 

Bayan G gülümsedi. Uzaklaşırken Bay S 

“Güzel kız” dedi. “ 

"Sana ne bundan” dedi Bay T. 

“Ben sanmıştım ki” 

“Sanma” dedi Bay T. 

Kapıyı açtı, içeri girerken kapıya takıldı Bay S. 

“Sen aptalsın” dedi Bay T. 

“Ama bira içebilirim” dedi Bay S. 

Bara oturdular, Bay T, biraları söyledi. Barmen kız, soğuk, köpüklü iki bira getirdi. Bay T, bir yudum çekti biradan. Bay S, eliyle köpüğünü aldı biranın, sonra ağzına götürdü. 

“Ne yapıyorsun” diye sordu Bay T. 

“Adam gibi içsene biranı” 

Bay S, koca bir yudum aldı biradan ve geğirdi. 

“Sen eşeksin” dedi Bay T. 

“Ama bira içebilirim” dedi Bay S, ve birasından koca bir yudum daha aldı. 

 
Toplam blog
: 261
: 335
Kayıt tarihi
: 30.08.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme fakültesi mezunuyum. Çeşitli kuruluşlarda muhasebe ve dış ticaret or..