Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Beton dökmüşler.

Beton dökmüşler.
 

MB çıkışına beton dökmüşler, çıkamadım. 

Bir kaç değerli yazarımız da ısrar edince, ayağımı betondan çekemedim. 

Bir taktik meselesi değildi, blöf de yapmadım. Ama bazı dostlar!! Tİ'ye alacaklardır. Alıştık artık. 

Evet, esas meseleye gelince kendimi bir kere de anlatayım. 

Bir kere başkan, lider, vs. olma niyetim yok. Hiç de olmadı. 

Toplantı yaparak Grup kurmak ve kurdurmak yoluyla MB'yi gruplara bölmek düşüncem hiç yoktu ve de olamaz. 

Kimseyi veya MB'yi kayıt altına almak diye bir fikrim olmadı. Zira bundan daha komik bir şey olamaz. 

Bütün amacım Miliyet Bloğu daha popüler hale getirecek bir çalışma yapmak. Bunun için de MB'nin üyelerinin güçbirliğinden ve fikirlerinden yararlanmak. 

Hedeflediğim konuda daha önce de gayet gösterilmiş. Başarılı olunmamış. Bu beni ilgilendirmiyor. Tekrar mücadele ederiz. Bunu bir bayrak yarışı olarak kabul ediyorum. 

Grup. Statüsü ve MB içinde muhtelif Gruplar kurma fikrim tamamen " T A S A R I " niteliğindedir. 

MB içinde isteyenin istediği kadar ve istediği konuda yazı yazmasına kısıtlama getirilemeyeceğine inanıyorum. 

Yapılacak tenkitler, yazılara yönelik olmalıdır. Kişilerin şahsiyetleri alay konusu yapılamaz. Zira bu husus, işi mahkemelere kadar taşır. Bu konuda görevin EDİTORYA'ya düştüğüne inanıyorum. 

Şeffaflık temel prensibimdir. 

Bütün yazılarım Ülkemiz ve toplumumuz yarına olmuştur ve olacaktır. Barış, huzur ve saygı temel prensibimdir. 

MB'deki herkes benim için aynı değerdedir. 

Kendimi sıradan bir kişi olarak kabul ediyor ve ön plana geçme gibi bir düşüncem bulunmamaktadır. 

Sadece elimden geldiğince mantıksızlıklara karşı çıkarım ve devamlı yeni fikirler üretmek için gayret sarfeder ve toplumun eksikliklerinden ve hatalarından söz ederim. Bütün yazılarımda mesaj vermeye çalışırım. 

Bütün bunları gereksiz yorum ve hakaretimsi yorumlar almamak için yazıyorum. 

Kişiliklere yöneltilen hakaretlere karşı yasal yollara başvuracağımı da açıkça belirtmek isterim. Bundan sonraki grup toplantılarımızda da " hakarette bulunanlara karşı alanacak tedbirler " gündem konumuz olacaktır. 

Yeni fikirler, dünyanız olsun. Y.Ç. 

Saygılarımla 

Not: 14 Mayıs 2011 tarihinde yapılacak, ( 9 Nisan'dan sonraki) toplantımızda " MB içinde hakarette bulunanlara karşı alınacak tedbirler "konusunun , GÜNDEM olarak kabul edilmesi hususu tarafımdan teklif edilecektir. 

 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..