Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bey yine unuttun yazmayı...

Bey yine unuttun yazmayı...
 

Bu yaz kaldım yine buralarda.
Sözde bozkayaya çadır kurma hayallerim vardı .Olmadı.

Çocukların derdi bitmiyor ki kardeşim; tam sırtımdan bir yük daha indi rahatladım derken bizim oğlan ''boşanmak istiyorum babaaa ''dedi. Nişanlı olan kızım da ''ayrılmak istiyorum babaaaaa''dedi. Hoppala!! ayıkla pirincin taşını şimdi. İkisi de aynı günlerde ayrıldılar. Bize de onları ayakta tutmak için ayakta durmak düştü.
Üzülmedim desem yalan, üzüntümü yeni atlattım sayılır.
Başka şehirde olan torunu hanım kaptığı gibi buraya getirdi de kendimize anca geldik valla.
Onunla vakit nasıl geçiyor anlamıyoruz. İlaç gibi geldi bize.

Bu hafta sonu köye fındık toplamaya gidecem nasipse, birazda orada oyalanırız dedik.
Hooop derken yaz bitti işte!.
Bitsin! Gelecek sonbaharlar, kışlar bizimle olur inşallah.

Dedim ya hanımın zoruyla pc ye oturuyorum. Bu gün yine azarı işittim.
''Bey yine unuttun yazmayı bir bak hele gelen giden var mı yazılarına'' dedi de bakmaya karar verdimdi .
''emoş'' diye bir okurumun mesajını okuyunca da sevindim doğrusu , O da Zonguldak tanmış.

Benim gündemimde yine kahve var.Oraya gitmeden yapamıyorum, sağolsun arkadaşlarla çok iyi vakit geçiriyoruz, gitmezsem masa eksik kalıyor diye beni arıyorlar ''hanımdan korkuyor '' demesinler diye koşarak gidiyorum hem de;))
Gitmeden hanım kızmasın diye ev görevlerimi iyi yapıyorum ama .Ne mi yapıyorum? Oooo
Sabah kahvaltısı benden, öğle uykusuna kadar torunu oyalamak benden, ufak tefek tamir yaparım sonra döktüklerimi toplamak benden. Pazara alışverişe ben giderim, faturaları ben öderim, kendi ütümü yaparım. Daha ne olsun ki.
Bir de unutmadan yazayım, bizim burdaki kapuz plajında haftada iki gün hanımlar günü var, o gün sadece onlara tahsis ediliyor, hanım torunu uyutup gidince O gelinceye dek torunu beklemekte benden.
Ondan sonra ver elini kahve özgürüm gece yarısına kadar!!

Şimdi ''ammada kılıbıksın yahu'' diyenleri duyar gibi oldum. Değilim valla! sadece hanıma yardım ettiğimi sesli dile getirenlerdenim.
Saklamıyorum birileri gibi;))
Bence sizde elinizden geldiği kadar yardımcı olun.
Hayat daha bir güzelleşiyor o zaman.

 
Toplam blog
: 17
: 537
Kayıt tarihi
: 28.04.07
 
 

Cide / hacıahmet Köyü'nde doğdum. Lise yıllarım Zonguldak'ta geçti. TTKya memur olarak işe girince ..