Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Beyaz atlet beyaz don takılan erkekler

Beyaz atlet beyaz don takılan erkekler
 

Neden yıl 2009 ve erkekler hala beyaz atlet ve beyaz don giyiyor? Nedir bu Türk kızlarının çilesi? Gerçi itiraf etmeliyim hayatım boyunca böyle bir erkeğe denk gelmedim, seçici olmam da etkili, ama herhalde Türk erkeklerinin yuzde 90’ı hala beyaz atlet giyiyor.

Türk erkekleri için sex bu kadar önemli ise neden acaba sex yapma şanslarını artırmak için şu beyaz atlet ve beyaz don ikilisinden vazgeçmezler, biri bana açıklayabilir mi? Hele o gömlek altından görünen beyaz atletler yok mu, ifrit oluyorum. Altta kumaş pantolon ve bebek beşiği gibi kösele ayakkabılar bööyyykk iğrenççç… Halbuki gömlek altına ya hiçbirşey giymeseler ya da tişört giyseler ve de iç çamaşırı olarak renkli slip don veya boxer giyseler çok mu zor olur. Bir de iş dışında kumaş pantolon kösele ayakkabı ritüelinden vazgeçseler. Hele ki siyah takım elbise içi siyah gömlek beyaz çorap ve alta mafiosolarından bahsetmiyorum bile. Onlar umutsuz vaka.

Vallahi yasa falan çıkartmak lazım bu rezilliği önlemek için, daha ne diyeyim, biz kızlar beyaz atlet ve beyaz don giyen erkekleri SEVMİYORUZ!

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..