Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Beyaz bir kapı

Beyaz bir kapı
 

Beyaz bir kapının önünde duruyorum
İçim bembeyaz, kalbim saf
Ayakkabılarımda çamur yok, avuçlarım bomboş...
Beyaz bir kapının önünde duruyorum
Adım atacak cesaretim yok
Kapıyı açacak cesaretim yok; hiç yok
Beyaz bir kapının önünde duruyorum
Artık yoruyor beni bu renk
Aklımda koyu düşünceler...
Beyaz bir kapı boyuyorum
"Siyah", beni yormaz!
Siyah bir kapının önünde duruyorum
Aklımda düşünce yok, içimde cesaret yok.
Korkunun sancılı doğumunu karşılamak,
Cesareti beklemek için gücüm yok
Aklımdaki güzellikleri şu siyah kapıya çizmek var
Ama artık bunu yapma isteğim de yok...

Aslında hep "beyaz bir kapı" önünde durdum,
Yalnızca aklımda siyaha boyadım onu

Aslında hiç "beyaz bir kapı" önünde durmadım,
Yalnızca aklımda var ettim onu...

 
Toplam blog
: 14
: 297
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Yüksekokulda son senem. Dramaturji, deneme, şiir, öykü çalışmalarım devam etmekte...