Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '16

 
Kategori
TV Programları
 

Beyaz Gece "Bana Sevmeyi Anlat" oldu

Beyaz Gece "Bana Sevmeyi Anlat" oldu
 

bana sevmeyi anlat


Ay Yapım'ın üstlendiği geçen sene kamuoyuna sunulan Beyaz Gece isimli dizinin nihayet detayları belli oldu. Atv'de başlayacağı düşülen dizinin Kanal ile Yapımcı arasındaki anlaşmazlık yüzünden ertelenmişti. Proje iptali düşünülürken senaryo üzerinde epey çalışılıp, emek sağlandığından dolayı Fox Tv ile anlaşarak "Bana Sevmeyi Anlat" adı altında yeniden gündeme gelmiştir. Kadir Doğulu, Seda Bakan, Mustafa Üstündağ'ın, başrollerini üstleneceği dizinin tanıtım fragmanı da yayınlanarak sosyal medya da ilgisini üzerine çekilerek beğenileri kazanmıştır. Sürükleyici aşk hikayesi ile aksiyonu birleştirecek konusunda ki teması şimdikten heyecan duymamıza neden oluyor. Özellikle Bana Sevmeyi Anlat Dizisi başrol oyuncularından yanı sıra tam kadrosunda ki isimlerde de sürpriz oyuncular olacağı belirtilmiştir. Yeni sezonda Fox'da buluşacak dizi milyonlarca kitleye şimdikten ulaşma başarısını göstermiş, merakla beklenilmektedir.

Bu sezon dizi kategorisinde büyük rekabet yaşanacaktır. Eylül ayı dizi tutkunları için iple çekiliyor.

http://www.banasevmeyianlatizle.com

 
Toplam blog
: 216
: 511
Kayıt tarihi
: 07.01.15
 
 

Merhabalar, dizi seyretmeye bayılıyorum. Özellikle Türkiye'nin, en güncel dizilerini takip edip, ..