Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

06 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Beyaz'ın düşleri

Beyaz'ın düşleri
 

Beyaz Beyaz'la Bembeyazla düşlemek... Milliyet


''Gündelik yaşam içinde bile olsa, düş tutmayı unutma!''

Gece gündüzü aldı koynuna tıpkı her gün gibi, koyun koyuna..
Süpürdüler yıldızları birlikte saman evine, sonra ışıldadılar birlikte ormanın içlerine doğru tam da gecenin orta yerine…

Irmağa yakın bir yerde ayın tatlı ahengiyle soluklandılar geceyle çimenlerde..
Yıldızlar ve ay kölesi oldular gecenin.. Güneş buya kızgındı o da son sefere..
Duygularımın ışıltısıyla peri kızları ırmağın etrafında dans etmeye başladılar..
Sessiz kırık şarkıların gıkı çıkmaz oldu içimde..
A benim sevdiğim, sen gönlümden geçerken dahi şenlikteyim.

Ay'ı parçalardım yıldızları tek, tek söndürürdüm, geceyi ateşe verirdim bu gece, gel gör ki namussuz düşlere esir düşmek ve özleme yenilmek istemedim sırf sensizce..

Alacağın olsun aşk, bir daha mı tövbe!

Yetmiş iki milletin uğursuzluğu üzerime çöktü..
Karabasanlar ruhuma tecavüzden bayram etti..
Böyle bir şey ne yaşadım ne gördüm.. Ne olur kurtar beni Allah'ım. Özlemin kavuşamayan şu kısır çemberinden.

Dünyada yaşlandı, mevsimlerde. Bence bizi düşlemekten!

Her nefes bir mevsim. Her mevsim, dört mevsim yaşıyorum..
Hasretlik bu kadar mı ağır Allah'ım?

Sensizlik de boynunu büktü..Bak küstü bütün çiçekler.. Hicran açtı bahçe bahar, yaz kışın neyine?

Denizlerce yüzsem, kulaçlasam şu dünyayı, biliyorum! Yine de sana varamam.. Çünkü; suyu çekilmiş kaderimin..

Çok uzaklarda, dalgaların ışıltılarında güneş raks ediyor.. Ağaçların gölgesi düşmüş kıyıya.. Bir tek, gökyüzündeki bulutlar ağlıyordu halime.

Umutsuzca çırpınıp duruyorum hayat denen bu denizde..
Sadece! Sar sarmala, aşkımla beni Allah'ım diye.

Her seferinde sensizlik baskın çıktı. Bu yüzden tutunamadım hiç bir gönül’e..
Kim?
Kim kayıtsız şartsız seven?
Var mı benden başka gönlüyle sürünen?
Köpük, köpük kudurdum sana sevgimden.

Gözümüm önü düş deryası ve ben denizin ortasındayım..
Gelir gider dalgalar, dalga geçerler halimle.

Böyle mi dalga geçilir insanın hayaliyle..
Düğün cümbüş eder balıklar deniz perileriyle, güneş kral olmuş bir de hakimiyet kurmuş dünya evine.

Güya kalbimi deniz derya yaptım, seni de yüzen yelkenli..
Gözümün önünden geçireyim de göreyim diye seni.

Dalgalı duygularımla boğuşurken iç denizimde, sensizliğin tam ortasından, işte bu kapıdan, gecenin içine geçiyorum olabildiğimce sessizce..

Tek, tek topladım yıldızları ve gönlümdeki geceye iliştirdim..
Çifter,çifter biz yerine..

Yılların şavkı nasıl da vurmuş şakaklarına, ay’ın aydınlığında melekler yüzünü yansıttı suya..

San ki yıldızlar çiçek olup yağmış saçlarına..
Sarhoş oldum bak düşte tutarken seni.

Sen benim için yüz yıl da bir gibisin..
San ki çok uzakta bir hüzün bahçesi, dokunamadığım, yaşayamadığım, canımsın canımsın canımsınn

Temmuz / 2005 / Bembeyaz bir 21.yüzyıl.

Sabiha Rana


Kaynak: Beyaz Düşler - Seslerim

Antoloji: http://www.antoloji.com/sabiha_rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..