Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '20

 
Kategori
Öykü
 

Beyaz Kelebek ile Konuştum

           Birinci bölümün devamı:
       
        “Biz yeni evliydik, diye başladı. Fırsat buldukça eşimle kırlara çıkar, hayaller kurardık. Bir gün çiçeklerin arasında otururken bir çift kelebek gördük. Havadaki hareketleri o kadar ilgimizi çekti ki onlara imrendik. Birbirlerini çok seven, ancak dokunmaya kıyamayan iki sevgiliydiler. Güneş ışınları ipeksi kanatları arasından süzülürken, eşimin elini tutup, dedim ki: Bir daha dünyaya gelirsem kelebek olmak isterdim. Tıpkı bunlar gibi. Ama illa ki sen de yanımda olup, benimle uçmalısın. Pilot olan eşim sözümü kahkaha ile kesti. Ve Ben “Anka Kuşu olmak isterim. Kaf Dağı’na uçup, küllerinden yeniden doğan o efsanevi kuş hani.
         O gün bizim son birlikteliğimizmiş. Eşim, ertesi gün görevine gitti. Ne var ki bir daha dönmedi. Havada yanarak infilak eden uçağı içinden kendini kurtaramadığını öğrendiğimde benim içinde her şey bitmişti.
         Biz o gün bir dilek tutmuştuk ve benim dileğim gerçekleşmişti. Bir kelebek olarak buralardayım. Neden burada olduğumu Emin’i görünce anladım. Onun da dileği kabul olmuş, küllerinden yeniden doğmuş, yeni bir bedende can bulmuştu.
 
Toplam blog
: 95
: 168
Kayıt tarihi
: 25.06.13
 
 

Uzun yıllar Türk Milleti'nin emrinde çalıştım. Emekli olduktan sonra, Plastik sanatlar ve edebiya..