Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '12

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Beyaz kelimeler-Teşekkürlerimle

Beyaz kelimeler-Teşekkürlerimle
 

Gazi Hastanesi


18 yıl önce sigarayı bıraktım, bir tane dahi içmedim! Üç beyaz olarak adlandırılan; un, şeker ve tuz ile şarküteri ürünleri ve hazır (paketlenmiş) gıdalardan uzak durdum, esmer ekmek, sebze ve beyaz et ağırlıklı beslenerek yaşamımı sürdürdüm.

Havanın müsait olduğu günlerde düzenli yürüyüşler yaptım. Her üç ayda bir kan testleri yaptırdım. Ama o hastalığa yakalandım! Önce konduramadım, beni tanıyan herkes şok oldu! Sen yakalandıysan, herkes yakalanır diye düşünüldü!

Çağımızın bir illeti olan bu hastalığa neden olduğu söylenen şeyler; sigara, şeker, alkol, hava kirliliği, çevresel faktörler, virüs, stres, genetik yapı veya her şey! Henüz net bir şey yok! Belki gelişmiş ülkeler bunun çaresini bulmuş olabilirler! 

Dikmen'de faaliyet gösteren Bio-Fiz Tıp Merkezinin değerli hekimi, 10 yıldır tetkiklerimi yapan, İç Hastalıkları Mütehassısı Dr. Feriha Erdoğan hastalığımı teşhis ederek tedavi için beni göğüs cerrahisine yönlendirmiştir. Kendilerine müteşekkirim.

Teşekkürlerimle

Yakalanmış olduğum hastalıktan; Gazi Hastanesinde, erken tanı, her türlü tetkik ve ameliyatla beni eski sağlığıma kavuşturan, Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Göğüs Cerrahisi Anabilim Dalı Başkanı, değerli hekim Sayın Prof. Dr. Abdullah İrfan Taştepe'ye. 

Göğüs Cerrahisi Asistanları: Dr. Muhammed Sayan, Dr. S. Anıl Akboğa, Dr. C. Buğra Sezen ve Dr. Hande Akdeniz'e. Anestezi: Yrd. Doç. Dr. Mustafa Arslan ile Arş. Gör. İ. Arda Payas ve anestezi ekibine. Nükleer Tıp: Yrd. Doç. Dr. Ü. Özgür Akdemir ve ekibine. Radyoloji: Dr. Emeti Cindil'e. Yoğun bakım ve göğüs cerrahisi servisi hemşirelerine.

Kan veren ve kan vermek için sıraya giren, ameliyathane önünde bekleşen, bizzat evimize kadar gelen, mail ve telefonla şifa dileklerini ileten arkadaşlarıma, dostlarıma, akraba ve kardeşlerime, sevgili eşim, oğlum ve gelinime.

Her aşamada ilgilerini esirgemeyen, önceki dönem Çankaya Belediye Başkanı, değerli arkadaşım Prof. Dr. Muzaffer Eryılmaz'a. Ameliyat günü İstanbul'dan gelerek moral destekte bulunan Marmara Üniversitesi Pendik Eğt. ve Arş. Hastanesi Göğüs Hastalıkları hekimi sevgili yeğenim Doç. Dr. S. Emel Eryüksel'e.

Her zaman; ailemizin sağlık sorunlarında yanımızda olan, büyüğümüz, dostumuz, 29 Mayıs Hastaneleri Genel Koordinatörü, Genel Cerrah, değerli hekim Sayın Prof. Dr. Arif Özdemir'e. 

En içten duygularımla, teşekkürlerimle, şükranlarımı sunarım...

 
Toplam blog
: 108
: 900
Kayıt tarihi
: 18.08.07
 
 

Orhan UZEL Seyitgazi / Eskişehir 1951-Mimar (ADMMA)-CHP ve Mimarlarodası Üyesi-Çankaya / Ankara ..