Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '18

 
Kategori
Şiir
 

Beyaz Sarmaşık

Sarmak için seni kollarımla hangi gün uygundur?
Hangi gün seni daha iyi gösterir?
Hangi gün merhametlisindir öpmek için seni dudaklarından?
Benim gibi naif bir ruhun sevmeye hakkı yok mu?
Özlem çekmek her aşkın günahı mıdır?
Ya da ne günah işledim de seni sevdim

beyaz sarmaşıklarla kaplı
bir kemerin altında
kalbini çalamaz mıyım
belki de bir tebessümünü

Önünde eğilmek için hangi gün uygundur?
Hangi çiçek seni güzel gösterir?
Hangi hediye gönlünü bana verir?
ve hangi kader beni senden ayırdı
beyaz sarmaşıklarla kaplı
bir kemerin altında
zamanı geri alamaz mıyım?

 

 
Toplam blog
: 48
: 444
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Göktu Kara (1978-( Ozan) Toplumsal yaşantıyı düş-yaşantısıyla birleştirerek bu alanda diğer ozanl..