Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '10

 
Kategori
Güncel
 

Beyaz ve temiz sayfa

Beyaz ve temiz sayfa
 

Beyaz ve temiz sayfam seni ihmal ettim biliyorum. Sana söz bu eksikliği şu dakikadan itibaren gidereceğim.

Gündem öyle hızlı değişiyor ki ilk bakışta yazacak ne çok şey var diye düşünürken sonra bir bakıyorum yazmaya değer bir şey yok. Katiller tecavüzcüler aldatanlar aldatılanlar frikik verenler mecliste kavga edenler.

Bugün bunlara girmek istemiyorum.

Mahallemizde bir köpek var. Bulunduğu evin önünden gelene geçene havlamak dışında hayat belirtisi göstermiyor. Sevimli siyah bir köpek. 8-10 gündür sabahları uluyor. Hemde aralıksız her sabah. Korkmaya başladım. Sanki o da korkuyor kaçacak yer arıyor gibi.

Belki de ben pinpirikleniyorum ama köpek uluması hiç hayra alamet bir şey değil. Hayvanların güçlü sezgileri olduğuna inanırım.

Videoda seyretmiştim. Haiti depreminden hemen önce köpek yattığı yerden aniden fırlayıp dışarı kaçıyor saniyelerle sınırlı olan bu süre içinde bina yıkılıyor.

Korkum deprem korkusu evet. Yetkillerin unutturmaya çalıştıkları ceset torbası dışında önlem almaya gerek duymadıkları deprem.

Cici köpekçik siyah köpekçik...

Ne vardı öyle acı acı uluyup beni korkutup bu satırları yazdıracak. Belki de sorunun sadece seni bahçeye hapsetmeleri. İstediğin gibi koşamıyorsun patilerini kirletemiyorsun oynayamıyorsun diye can sıkıntısından kendini ulumaya veriyorsun.

Evet buna inanmak daha iyi. Zaten ulumayı da kesti.

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..