Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Beyaz

Susmalı her şey, her ses

o zaman dinleyebilirim sadece ben seni

anılara ve geçmişe gömmeden önce.

Büyük beyaz bir boşluk olmadan önce sen

son vurulan ince notalarındasın bu senfoninin.

Usul titrek yorgun…

Zaman gömüyor seni

Ben de, izliyorum beyaz boşluğun başında

refakatçiyim sana…

Her ses sustuğunda,

Biraz PAXİL biraz RİVOTRİL

eşliğin de sade bir tören düzenledim sana.

Seslerin kesildiği dünyama.

Garip bir senfoniydi bu dinlediğim

uymamıştı hiçbir enstürman birbirine

ama en güzel tınılardı bunlar kulağımda.

Bu büyük beyazlıkta son vuruşları var ezginin kulağımda.

Az sonra onlarda duyulmayacak biliyorum,

orkestra sustu,

sen sustun,

ben sustum,

şimdi her şey beyaz, beyaz, beyaz…

 
Toplam blog
: 11
: 516
Kayıt tarihi
: 06.04.09
 
 

1973 doğumluyum. Kendimi bildim bileli izlemeyi, gözlem yapmayı çok severim (masama konan bir sineği..