Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Beyin aşka düşünce

Adam döndü kadına benimle evlenir misin dedi.

Kadın uçtu sevinçten uçtu.

Günlerdir beklediği teklifti, naz yapmasına gerek bile yoktu.Evet.Evet dedi evet evet evet.

Adam döndü seni seviyorum sevgilim, ama evlenmeden önce senden bir şey isteyeceğim.

Kadın büyük bir memnuniyet ve merakla döndü. Söyle hayatım dedi.

Evlenmeden önce senden beyin taraması yaptırmanı rica edecektim.

Kadın garip garip baktı adamın yüzüne inanılmaz gözlerle ve acaip bozuldu

Oysa ortada kendi hayatınıolumlu yönde şekillendirecek bir gerçek vardı...

Hemen hikaye sandınız değil mi?

Evlenmeden önce beyin taraması yaptırılması artık uygulanan bir yöntem.

Geçen hafta Dr.Daniel D. Gamen tarafından yazılan ve adı aşık beyin olan bir kitap bitirdim.

Süper bir kitap, Okuduğum gerek tıbbi, gerek bilgilendirici gerekse akıcı kitapların içerisinde en iyilerinden birisi.

Kitap, İnsan bedeninin en önemli seks organının beyin olduğunu açıklıyor.

Hayır hayır, kitap seksle ilgili değil.

Önce beynin loplarının tanımıyla başlıyor. Hangi lobunda hasar varsa, hangi bağımlılıkların ve hastalıkların olabileceğini bunların çeşitli sporlarla, bitkisel ilaçlarla ve tıbbi ilaçlarla tedavi yöntemlerini anlatıyor.

Kitapta karasevdadan, tutku'dan tutunda obsession, şiddetli aşka kadar hangi lopunuzdaki travmalar sonucu bu tip durumların ortaya çıktığı ve kullanılması gereken ilaçları görebiliyorsunuz.

Ayrıca, alkol kullanımından tutunda fetişlere, tik halini alan kaba sözlere kadar neden oluştuğunu ve nasıl tedavi edilmesi gerektiğinede değinmiş.

Kesinlikle kalbinizi teslim etmeden önce beyninizi kullanmanız gerek diyor.

Bu nedenle sevgiliniz varsa evlenecekseniz uzun süreli bir evlilik istiyorsanız, birbirinize beyin taraması yaptırılmasını belirtiyor.

Benden söylemesi ben kitabı çok beğendim. Değişik ve ilginç.

Hatta internetteki kişilerin duvar resimlerine bakarak kişilik tiplemelerinin belirlenmesini öğrendiğiniz gibi, kimlerin hangi tutkunlukları var , kitaptan ipuçlarıyla anlayabiliyorsunuz.

Sevgilerle

 
Toplam blog
: 40
: 498
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Bir gün eğitimde bana sordular. En büyük hayaliniz nedir diye. Gayri ihtiyari şu cümleler döküldü. '..