Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '07

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Beyin salatası

Beyin salatası
 

Belki içinizden "ıyyyy " diyorsunuz beyin salatası için, ama inanın çok güzel ve yararlı, önceden beyni kavurup, içine yumurta kırıp yapardım, hem çok vitaminli, faydalı ama salatasını öğrendikten sonra, salatasını yapmaya başladım, her zaman değil ama ara sıra yapıyorum beynimiz daha iyi çalışsın diye :)) tarifini vereyim mi hadi vereyim; mutfak annesi olmak kolay değil tabii,

( Ayyyyy !! aslında ben psikoloji yazımı hazırlamıştım ama kısmet beyin salatasına oldu )

Beyin salatası:

Malzemeler;

2 kuzu beyni,
2 domatesi
1 soğan,
1 fincan ayçiçek yağı,
1 tatlı kaşığı sumak,
1 tatlı kaşığı nane ,
yarım limon suyu,
1 tatlı kaşığı tuz,

hazırlanısı;

Beyinleri 15 dakika biraz sirke katılmış suda haşlayalım.

Beyinlerin zarlarını soyalım.

Daha sonra ince ince doğrayalım.
Beyni ince ince dilimlenmiş soğan, domates ve biber ile karıştıralım.

Yağ limon suyu ve naneyi sumağı ayrı bir yerde sos olarak hazırlayalım.

Sosumuzu beyin salatasının üzerine dökelim.

Limon dilimleri, ince ince kesilmiş domates, marul yaprakları ile servis yapalım

AFİYET OLSUN DENEYİN DERİM......

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..