Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Beyin ve uyku

Beyin ve uyku
 

Merhabalar....

Şu an dersteyim ama sizlere birşeyler yazmak istedim. Yeni öğrendiğim bilgileri hemen sizinle paylaşacağıma söz vermiştim ya işte yeni bir bilgi bombardımanına girmek üzeresiniz.

Beynimiz geceleri daha da iyi çalışıyormuş.... yaaaa
Ne demek bu? Bu şu demek; bundan sonra projelerimizi, tezlerimizi, ödevlerimizi herkesi yatağına gönderdikten sonra hazırlıyormuşuz. Haaa ben bunu nereden öğrendim şimdi?. Derhal açıklayayım: Bugün bir sitede bu haberi okuduğumda yeni bir karar aldım. Artık geceleri uyumak yok .Çünkü Avusturyalı bilim amcalarımın yaptığı araştırmalara göre insanlar geceleri dahada iyi öğreniyormuş. Öğrenmeyi gerçekleştiren fonksiyonlar hava karardıktan sonra daha iyi çalışıyormuş. Bak sen şu işe yaa. Zaten uykumuzu tam alamıyorken birde geceleri uykusuz kalacağız, görüyonuz mu? Eee ne yapalım kimimizin ekmek parası, kimimizin ebedi davası, mecburuz. Haa bu arada MAXİMUM 7 SAAT uyumanız gerekiyor .Ne 7 saatten az ne de 7 saatten çok uyumamalısınız. Aksi takdirde kalp ve damar hastalıkları riskine yakalanmanız oldukça yüksek .Vallahi ben canımı seviyorum , bundan sonrada 7 saat uyuyacağıma da söz veriyorum, sizler de şahit olun. Evet efendim araştırmalarım devam ediyor. Sizlere bilgi depolamaya tüm hızımla devam edeceğim

Hoşçakalın....Bye

 
Toplam blog
: 29
: 791
Kayıt tarihi
: 01.11.07
 
 

1990 İstanbul/ Üsküdar doğumluyum. Şu anda lise öğrenimi görmekteyim. Kendimi kişisel gelişim konusu..