Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '07

 
Kategori
Psikoloji
Okunma Sayısı
1165
 

Beyin ve uyku

Beyin ve uyku
 

Merhabalar....

Şu an dersteyim ama sizlere birşeyler yazmak istedim. Yeni öğrendiğim bilgileri hemen sizinle paylaşacağıma söz vermiştim ya işte yeni bir bilgi bombardımanına girmek üzeresiniz.

Beynimiz geceleri daha da iyi çalışıyormuş.... yaaaa
Ne demek bu? Bu şu demek; bundan sonra projelerimizi, tezlerimizi, ödevlerimizi herkesi yatağına gönderdikten sonra hazırlıyormuşuz. Haaa ben bunu nereden öğrendim şimdi?. Derhal açıklayayım: Bugün bir sitede bu haberi okuduğumda yeni bir karar aldım. Artık geceleri uyumak yok .Çünkü Avusturyalı bilim amcalarımın yaptığı araştırmalara göre insanlar geceleri dahada iyi öğreniyormuş. Öğrenmeyi gerçekleştiren fonksiyonlar hava karardıktan sonra daha iyi çalışıyormuş. Bak sen şu işe yaa. Zaten uykumuzu tam alamıyorken birde geceleri uykusuz kalacağız, görüyonuz mu? Eee ne yapalım kimimizin ekmek parası, kimimizin ebedi davası, mecburuz. Haa bu arada MAXİMUM 7 SAAT uyumanız gerekiyor .Ne 7 saatten az ne de 7 saatten çok uyumamalısınız. Aksi takdirde kalp ve damar hastalıkları riskine yakalanmanız oldukça yüksek .Vallahi ben canımı seviyorum , bundan sonrada 7 saat uyuyacağıma da söz veriyorum, sizler de şahit olun. Evet efendim araştırmalarım devam ediyor. Sizlere bilgi depolamaya tüm hızımla devam edeceğim

Hoşçakalın....Bye

s.alkan bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

seni afacan pfofesör seniii =)) saol bizlere bilgilerini akıttığın için =) gokhancenker@hotmail.com

Sokrates 
 05.12.2007 13:13
Cevap :
Ya kusura bakmayın dersler filan .Mesajınızı ilk geldiği gün okudum ama cevabı ancak şimdi yazabiliyorum.Teşekkür ederim bana yazdıklarınız için Ber elimden geldiğince edindiğim bilgileri sizlerle paylaşmaya çalışıyorum.Her şey için teşekkür ederim  18.12.2007 13:08
 

Aramıza hoşgeldin.Bu günlerdeki kafa karışıklığının altında büyük bir başarının sancısı var gibi geliyordu bana ve ilk başarını da böylece blog sayfalarında görmüş oldum...Ne kadar sevindiğimi bilemezsin..Daha çok büyük adımlar atacağını seziyorum..

s.alkan 
 04.12.2007 15:32
 

Aydınlatıcı bilgiler için teşekkür ederim. Bunları öğrencilerimle paylaşacağım. Aynı zamanda her biri senin yaşlarında olan öğrencilerimi dersleri dikkatli izlemeleri konusunda ayrıca uyaracağım. Selamlar... Sevgiler...

musa özcan 
 28.11.2007 15:53
 

Size okumanızı öneriyorum. Hem de çok İnanın başaracaksınız. Dünya klasiklerini mutlaka okuyunuz, Birde farid Farjadı dinleyiniz. Ufkunuz genişleyecektir. Başarı dileklerimle. Yürek dolusu sevgiler gönderiyorum.

Yapukay 
 28.11.2007 15:12
Cevap :
Aslında doğru söylüyorsunuzda ben klasik filan okumayı hiç sevmiyorum beni hemen sıkıyor.Yani benim okuduğum kitaplar mutlaka bilgi verici olmalı.Affınıza sığınarak bu tür kitaplar okuyamayacağımı belirtmek istiyorum.Ha bu arada bahsettiğiniz müziği bana yollayabilirseniz sevinirim.Çünkü her türlü müziği dinleim.Tekrar özür dilerim.:)  18.12.2007 13:11
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 29
Toplam yorum
: 23
Toplam mesaj
: 19
Ort. okunma sayısı
: 748
Kayıt tarihi
: 01.11.07
 
 

1990 İstanbul/ Üsküdar doğumluyum. Şu anda lise öğrenimi görmekteyim. Kendimi kişisel gelişim konusu..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster