Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Beyler; eşlerinizi mutlu etmek için...

Beyler; eşlerinizi mutlu etmek için...
 

Şimdi bir bayan olaraktan size sevgilinize veya eşinize alacağınız hediyeler konusunda -kendi çapımda- öneriler vermek istiyorum... Aslında amacım size yardımcı olmaktan ziyade hemcinslerimin mutlu olması:)))

Eğer romantik biriyseniz ve ikinize ait özel bir anıyı hatırlatacak bir hediye seçebiliyorsanız siz ve eşiniz zaten çok çok şanslı... Ama kader işte her erkekte bu yetenek ne yazık ki olmuyor...

Şimcik biz bayanlar bir kere her şeyde olduğu gibi hediyede de özen isteriz. Yani hediye ne olursa olsun sunum çok önemli. Sunum derken kastım sadece hediyenin paketi değil. Hediyeyi verdiğiniz mekan, zaman ve sizin kişisel bakımınız... Emin olun bu özen hediyenin aslında büyük bir bölümüdür bizim için.

Bir de İlaha doğum günleri, yıl dönümleri falan filan beklemeyin rica ediyorum. Ansızın hiç beklemediğimiz bir anda verilen hediyenin yaşattığı mutluluk çok daha güzeldir.
Hediye seçerken eşinizin ilgi alanlarını önce bir düşünün. Aslında satır aralarında küçük mesajlar vermiştir hep. Mesela "ay geçende bir kazak gördüm bir güzel bir güzel ama pahalıydı" veya "hep böyle... Olmasını istemişimdir." veya "geçen gün bilmem kim bir çanta almış bayıldım" gibi...
Eğer hediye seçmekte özürlüyseniz ve eşinizi istediğiniz kadar şaşırtıp mutlu edemiyorsanız ilk önce kendinizi yukarıdaki ipuçlarını arayarak zorlayın... İsterseniz eşinizin çok samimi bir arkadaşından da yardım alabilirsiniz ama işte bu bana pek hoş gelmiyor. İşin kolayına kaçmak gibi...
Şimdi mesela bir kırmızı gül merakıdır gidiyor ama emin olun birçok kadın kırmızı gülü severde sevmez.(Biraz sıradanlaştı) Mesela kır çiçeklerinden güzel bir demet çok çok daha hoş olur. Eşinize hep aynı çiçekten alabilirsiniz. Böylece ikinizin bir çiçeği olur. Mesela tek bir beyaz lale:) veya papatya veya nergis. Artık seçim size kalmış... Hiç beklemediği anda yanına çiçekle gidin. Çiçekten memnun olmayan bir bayan görmedim emin olun...(Ne kadar garip varlıklarız hemcinslerim:))

İkincisi hediyenin maddi değeri gerçektende önemli değil. Dediğim gibi her şey sunuş. Hediyeyi verirken söyleyeceğiniz etkili sözler falan filan. Yani ne olursunuz "Al bu senin için, seni seviyorum"''la bitirmeyin faslı... Azcık özen gösterin ki bizde bize değer verildiğini anlayalım değil mi ama...

Şimdi maddi değer önemli değil dedik ama ne yazık ki şunu da söylemek zorundayım bizde hani küçücük bir şeyin:))) takıntısı var (İstisnalar kaideyi bozmaz). Hani böyle parıl parıl parlayan... Yani maddi durumunuz uygunsa hiç durmayın derim...

Bunun dışında ayakkabı ve çanta manyaklığımızı da sepete atın...

Hobilerimizle de ilgili hediyeler hoş olabilir hani... Mesela fotoğraf makinesi veya sanat tarihiyle ilgili bir kitap. Yani teknolojik aletlere ait ilgi sadece size ait değil ama işte bayanına göre...

Veya baş başa yenilecek bir yemek...

Sürpriz bir hafta sonu tatili...

Yatakta sabah kahvaltısı...

Bir kutu çikolata...


Zorlayın işte azıcık kendinizi sevdiğinizi mutlu görmeye değmez mi?

Ama unutmayın hediyelerin en güzeli sevdiğinizin gözlerinin içine bakıp seni seviyorum demektir. Bu hediyeyi sevdiğinizden ve kendinizden esirgemeyin.

Saygılar, sevgiler
Beyazlale...


 
Toplam blog
: 37
: 560
Kayıt tarihi
: 16.10.07
 
 

Yirmisekiz yaşında bir bayanım. Yüksek yapıyorum. Çalışmıyorum. Hayata dair yazmayı seviyorum. Yazma..