Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '13

 
Kategori
Güncel
 

Beyler kadınlara boynuz atmayın!

Beyler kadınlara boynuz atmayın!
 

kurt


Son yıllarda erkekler genelde alınlarının yanlarını, yani şakaklarını vurdurarak selamlaşıyorlar. Herkes nasıl isterse öyle selamlaşsın buna ses çıkarmak haddime değil. Ancak, Bu boynuzlara muhatap olan ben isem ve bundan aşırı derecede rahatsızlık duyuyorsam uyarmak görevim. Malesef erkekler, herkesin bu şekilde selamlaşmaktan hoşlanacağını varsayıyor.

Ben genelde çok da samimi değilsem sadece elimi uzatırım selamlaşmak için. Ama bir bey elle yetinmeyip kendine doğru bir çekme ve yanak yanağa selamlaşma yapmak isterse de kibarlığımdan engel olamam. Bu yanak yanağa öpüşme neyse de, çekip de boynuz atıyorlar ya o çok büyük bir kabalık.

O anda tabi birşey diyemiyorsun. Şok olduğun için. Kardeşim, ben mecbur muyum senin boynuzuna maruz kalmaya. Neden el sıkmayla yetinmezsin. benim bu düşüncemi paylaşan kadınlar var mıdır merak ediyorum açıkcası.

Kafa tokuşturarak selamlaşmanın nereden çıktığını netten araştırdığımda şu sonuca vardım;

"Türkler Ergenekon'dan çıkarken çıkış yolunu gösteren Kurt'lar İnsan dostu olarak bilinirler. Bir nevi Türk'ün simgesi olarak kabul edilir. Kurtlar kendi aralarında birbirlerine hislerini geçirebilmek ve tanıyabilmek için şakak kısımlarını birbirlerine değdirirler. Bu onların bir yaşam biçimidir.
Ergenekondan kurtulmanın sevinci ile İnsanoğluda bu dönemlerde birbirleri ile şakaklarını tokuşturarak selamlaşmaya başlamışlar. Osmanlı döneminde de çok sık kullanılan bu selamlaşma şekli zamanla Batılılaşma yolunda gitgide azalmıştır.
1944 Yılında Nihal Atsız'ın Türk'çülük hareketi alevlenen bu hareket tekrar başlamış ve günümüze dek gelmiştir. "

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..