Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Beylikdüzü'nde yeni bir başlangıç

Ne keyifli günlerdi... TEGV de yaptığımız o kısacık zamanlardaki çalışmalar. Bütün gönüllü ve görevlilere açık olan öğlen tatili beden nefes çalışması saatleri... Önce çocuklarla eğlenceli ritim çalışmaları. Onların her başardıkları okumada, çalmada yüzlerinde beliren mutluluk... Her birlikte çaldıkları parçadan sonra "oldu...Olmadı, sen hata yaptın...Hocam bu arkadaşımız dikkat etmiyor, bu arkdaşımız notaya bakmıyor" gibi feveranlarla geçen iki saatten sonra kızlarla yaptığımız dinlendirici, sakinleştirici bir
saatçik...Dostluklar, arkadaşlıklar, paylaşımlarla geçen, sonrasında Semiha hanımın kahvesi ve iki saat daha bebeler....Güzel bebeler...Ne keyifli zamanlarmışşş. Özledim hepinizi kızlar... Çocuklarımı da.... TEGV de geçen saatlerimi de... Sizin gibi bir ekip daha bulacakmıyım bakalım gelecek zamanlarımda.. .Aldığınız ödülü hakketiğinizden eminim... Keşke ben de orada olsaydım diyorum. Keşke TEGV mensubu olsaydım... Ama sizle birlikte. Keşke böyle bir lüksüm olsaydı. Çocuklarla sizlerle geçirilecek keyifli, verimli zamanları bakalım bir daha ne vakit yaratabileceğim...
 
Toplam blog
: 18
: 2432
Kayıt tarihi
: 28.05.08
 
 

1958 Ankara'da doğdu 1976 Ankara Devlet Konsevatuvarı Bale Bölümünü bitirdi. Kompozitör Muammer S..