Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Beynimi Detokslamaya Gidiyorum

Beynimi Detokslamaya Gidiyorum
 

Geçen hafta baharı karşılamak için Çınarcık'a gitmiştim.Bir iş görüşmesi için bir haftalığına İstanbul'a geldim, yarın yine gidiyorum. Baharı karşılamak demişken evet bu yıl bahçemizdeki gülün ilk goncasını 15.mart'ta verdiğini gördüm.Kışla bahar arası... Soğuktan titrerken biraz ılınmış havada açmanın güzelliğini yaşıyordu.Tam gül haline gelmesi on gününü aldı.Baharla birlikte herkes detoks diyetlerine başlar biliyorsunuz.Ben de beynimi detokslamak için gidiyorum.

Denizin serinlik veren dalgalanışını, yosun kokusunu, ıhlamurların, çınar ağaçlarının yeni yapraklarını verişini, Nisan da yağan yağmurların toprak kokusunu solumaya gidiyorum.Burada yağan yağmur beton kokuyor.Orada toprak ve çimen....Şimdi en keyifli zamanı... Kalabalık yok...Trafik yok...Ben gelirken erik ve kiraz ağaçları da çiçek açmıştı. Şimdi daha da güzelleşmiştir.Ben bahar ve yaz sezonunu açtım artık. Dinlenmeye ve bir de ders çalışmaya gidiyorum.

Bu yıl öss sınavlarına yeniden gireceğim.Yarım bıraktığım okulumdan diploma alamamanın üzüntüsünü hep yaşamışımdır, şimdi emeklilik yaşarken pasta, börek, yemek çalışmalarımdan ara verip ders de çalışmalıyım.Af çıkarsa eski okuluma geri dönerim.Çıkmazsa da umarım kazanırım ve diplomamı alır çerçeveleyip başköşeye de asarım.

Hepinizi sevgiyle kucaklayarak baharı ve yazı yaşamak üzere Çınarcık'a gidiyorum, yazılarıma oradan devam edeceğim. Arada gecikirsem kusuruma bakmayın, hem ders çalışıp hem de beynimi detokslarken size geç yazabilirim.

Bir tutam sevgiyi paylaşmak üzere...

Gül Dokur

 
Toplam blog
: 36
: 203
Kayıt tarihi
: 07.04.08
 
 

İzmit, 1955 doğumluyum. Emekli satış müdürüyüm. Lise yıllarından beri şiir, hikaye, güfte denemel..